![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 40 min 21 s
|
![]()
P to ciśnienie. W ten króciec się dmucha i słyszy "tyknięcie" membrany wciśniętej przez ciśnienie. Na pracującym silniku krótkie dmuchnięcia odbywają się pulsacyjnie, za każdym razem gdy słup gazów zasysany do silnika uderza o dopiero co zamknięte zawory ssące.
Na spodzie pompy masz odlane strzałeczki przy pozostałych króćcach. In i out. Podciśnienie bierzesz z miejsca zakręconego imbusem w dolocie - tam też mechanik podczepia wakuometry. Ja mam tam wkręcony króciec z TA, pod który był podpięty podciśnieniowy kranik. Bangla, ale u mnie więcej pali. Motormaniak uważa, że to niemożliwe, bo jemu więcej nie paliła. U mnie czy to miasto, czy trasa było 7,4.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Piast Kołodziej
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Toruń
Posty: 1,890
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 17 godz 44 min 37 s
|
![]() Cytat:
Moja rd04 z pompa elektryczna pali srednio 5,5 przy normalnej jezdzie (~100km/h) - tak wiec roznica spora, powiedzialbym nie do zaakceptowania ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Chojnice/drogi Europy
Posty: 1,038
Motocykl: RD07a
Przebieg: hgw
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s
|
![]()
ja mam mikuni podciśnieniową, czy ciśnieniową i pali przy ostrożnej mojej jeźdźie troszkę powyżej 5 l/100
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Piast Kołodziej
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Toruń
Posty: 1,890
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 17 godz 44 min 37 s
|
![]() Cytat:
Tak wiec chyba jednak jest roznica w spalaniu na korzysc elektrycznej. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Chojnice/drogi Europy
Posty: 1,038
Motocykl: RD07a
Przebieg: hgw
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s
|
![]()
hmmm, moim skromnym zdaniem jak nie założysz i nie popróbujesz obydwu na tym samym moto, to się nie przekonasz..sam jestem ciekawy wyników takiego porównania..
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Piast Kołodziej
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Toruń
Posty: 1,890
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 17 godz 44 min 37 s
|
![]() Cytat:
![]() Sprawdze na wiosne jak to bedzie u mnie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa podcisnieniowa Mikuni i... | azure | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 02.07.2013 22:18 |
Pompa Mikuni | hero | Wszystko dla Afryki | 2 | 29.10.2008 21:43 |