|
|
|
|
#1 | |
![]() |
Cytat:
im rama i pozycja bardziej sportowa tym siodło spełnia funkcję bardziej stabilizatora niż czegokolwiek na czym możnaby posadzić dupsko. 75% masy kolarza spoczywa na nogach. musi tak być ponieważ aerodynamika nie jest przyjacielem i powyżej 40kmh 80% /!/ energii wkładanej w pedałowanie idzie w gwizdek z powodu oporów powietrza, trzeba się zatem mocno pokłonić fizyce. im sylwetka bardziej wyprostowana tym wygodniejsze powinno być siodło/siodełko. tutaj per analogia do motocykli - jeśli siedzisz to corbin /czy ZetJohny / a jeśli ma być to endurzenie pełną gębą gdzie przynajmniej połowa czasu jest na stojaka ma być to kanapa wąska w 'kłębie' jak pokazał Ex1.jak zwykle cięzko o kompromis ale o ile na GS widzę Corbina to na Adv już nie bardzo niemniej - do siedzenia IMO nie ma lepszej kanapy. gdyby to tylko tańsze bydło...matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |