Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.08.2013, 20:37   #1
Moto-Bandit
 
Moto-Bandit's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zbiczno
Posty: 190
Motocykl: RD04
Moto-Bandit jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 18 godz 14 min 57 s
Domyślnie

Też robiłem pełen serwis gaźników, wymianę membran, czyszczenie i regulacje zaworów. Też mi delikatnie falują obroty - u mnie utrzymują się 1000-1200obr.

Ja osobiście się nie przejmuję, uznałem, że przy roczniku 90 to już z racji wieku.
Moto-Bandit jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wyjazd na spontanie, mam wolne do 08.06. Słodziuś Umawianie i propozycje wyjazdów 0 27.05.2014 13:20
Pali na 1 gar (wolne obroty) Zet Johny Silnik, sprzęgło, skrzynia 34 19.11.2011 23:52
Dwa wolne wężyki-tylko po co? Kobra Uklad paliwowy i wydechowy 15 26.04.2011 17:23
Gaznik, modul, swiece? Gdzie tkwi przyczyna? e200g_ Silnik, sprzęgło, skrzynia 5 09.10.2008 08:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.