![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
|
![]()
Wg mnie nie została tu napisana jedna z ważniejszych rzeczy do sprawdzenia- luz pomiędzy ramą a korkiem do ustawiania zaworów na pierwszym cylindrze. Wiele trampków powypadkowych ma "zwichrowane" ramy i tego korka nie da się wykręcić.
Branie oleju przez trampki (afryki tez) często bierze się ze zgubienia korka od rurki wychodzącej z airboxu. Po ponownym zaślepieni często jest za puźno i moto bierze oliwę.
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Chełm/Warszawa
Posty: 40
Motocykl: transalp 600
![]() Online: 1 miesiąc 17 godz 43 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
pozdrawiam Radek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
Wyjaśnij proszę co ma brak korka do brania oleju :-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Gdy korka nie ma dostaje się tamtędy piach, kurz i wszystko inne co nie jest mile widziane w silniku. Jakie to ma skutki pewnie wiesz. Są na forum użuszkodniki które przeżyły takie historię i wiązało się to z remontem silnika. Pozdro |
|
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Warszawa
Posty: 169
Motocykl: Transalp 650
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 16 godz 38 min 4 s
|
![]()
Potwierdzam, zgubienie korka może się zakończyć przykrością w postaci remontu/wymiany silnika. Przewód jest często skracany właśnie dlatego aby jeżdżąc w terenie nie zahaczyć i nie pozbyć się koreczka zaciągając syf do airboxa a potem dalej do garów.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
![]() |
![]()
Ten przewód z tym korkiem powinien być trzymany przez taką opaskę z drutu która uniemożliwia zaczepianie lub zgubienie.
No ale jak się ktoś uprze lub tego nie ma to i zgubić może.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: WKZ/LRY
Posty: 384
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200.
Przebieg: 50+
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0
|
![]()
Zgadza się. Ta zaślepka w stanie oryginalnym do duży minus TA. Element nr 21 http://forum.transalpclub.pl/download/file.php?id=2820 albo na fiszkach w motoriście znajdź. A wystarczy zawinąć do góry rurkę i po sprawie. Przed kupnem warto klęknąć i luknąć jej obecność. Brak to czerwona lampka - kiedy zniknęła? Ten wężyk to świetny odkurzacz wszystkiego spod motoru, a worki są dwa= cylindry, bo jego wejście omija filtr powietrza. Ten airbox to też porażka modelu, wygina się i rozłazi.
No i jest ku tym dywagacjom odpowiedniejsze forum ![]() http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=104&t=4168 http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=104&t=9671 http://forum.transalpclub.pl/viewtop...airbox#p179202 http://forum.transalpclub.pl/viewtop...2&hilit=airbox
__________________
klawo jak cholera |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Zarejestrowany: Aug 2015
Posty: 1
Motocykl: RD03
![]() Online: 21 min 8 s
|
![]()
Witam szukam kogoś z Warszawy lub okolic kto by miał trochę czasu by zerknąć na Transalpa z 87r przy jego kupnie w ten weekend w miejscowości Garwolin , za przysłowiową flaszke
![]() Proszę o znać na tel.694118517 |
![]() |
![]() |