|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,006
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 2 godz 51 min 29 s
|
![]()
Mylicie pojęcia Dzieju napisał, że lepiej skłąda się w zakręty afra, a to jest zasługa cieńszych opon, ale prowadzenie w zakrętach to jest inna sprawa.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Michał
![]() |
![]()
Mylicie pojęcia Dzieju napisał, że lepiej skłąda się w zakręty afra, a to jest zasługa cieńszych opon, ale prowadzenie w zakrętach to jest inna sprawa.
>>>>>>>>>>>>>>>>>> Dokładnie o to mi chodziło. Może nie wyraziłem się jasno. Lekkość prowadzenia i składania w zakręty w enduro wynika też z szerszej kiery. Choć erjeden nie jeździłem, to myślę że szybkie winkle niegorzej łyka endurak z powodów w/w. Był podobno taki koleś co na bigu w Poznaniu wszystkich objeżdżał..Plastik to badziewie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 65
Motocykl: XP 500
![]() Online: 2 tygodni 23 godz 35 min 48 s
|
![]()
Mnie np. wczoraj zaskoczył odmową współpracy, po godzinie grzebania w instalacji , ( przy świetle latarki ), zdobywania wiedzy w necie ( dzięki za smartfony ) odpalił.
Powodem był nadmiar czujników , C23 Tip Over Sensor (TOS) który postanowił zadziałać ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
A jak już będę chciał coś drugiego ( bo 03 zostaje ) pod 2 osoby z bagażem na trasę to na pewno żaden DL a wiadro. Przy normalnej jeździe wtryskowe spala 5 litrów , z pełnym ładunkiem bratu też tyle wyszedł a do delikatnych w ręku nie należy , na ostro ok 6 a do tego pojedzie i wróci. Wiaderkiem zrobiłem łącznie 1500km. Alternatywą asfaltową jest duży GS ale na razie mnie do siebie całkiem nie przekonał. Chętnie zrobiłbym np takim 1150 ( 1200 jest drogi ) parę stówek km co by sobie zdanie wyrobić. Dokładnie tak , to zupełnie inne sprawy.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: nad rzeczką , opodal ...
Posty: 636
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 5 dni 22 godz 46 min 53 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
|
![]() Cytat:
Na pewno wybrał bym dl-a zamiast Gs-a
__________________
Enduro i ADV |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: nad rzeczką , opodal ...
Posty: 636
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 5 dni 22 godz 46 min 53 s
|
![]()
Wszystko zależy o Twoich oczekiwań i egzemplarza na jaki trafiłeś
![]() GS 1150 to kloc którym w terenie nie powalczysz - zgoda , ma jednak swoje zalety : - spalanie /5-6 l./ - zapakować można BARDZO dużo - i jest OK - nie odczuwasz tego - moc nie poraża , ale ma te brakujące kuce których brakuje Afrii - prowadzi się SUPER , bez nurkowania przy hamowaniu , winkle - sama radość / ale to może trochę zasługa zawiasu akcesoryjnego / - 1150 - to ostatni model bez elektronicznych fajerwerków , czyli można jeszcze samemu ogarnąć ... - silnik - to sieczkarnia w porównaniu z Afrii , ale przebiegi 300 tys to normalka . NIE JESTEM funem Bumy, ale ma swoje zalety i trzeba to przyznać . Dzieju ma rację - trzeba się przejechać , ale nie 500 , a min. 2000 km aby wyrobić sobie w miarę obiektywną opinię ... ![]() Temat dotyczy jednak DL 650 ! - jak z przebiegami tak ok 100 tys .... może ktoś ma wiedzę - OBIEKTYWNIE ... proszę , bo to , że do 50 tys wszystko OK - to wiem ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
Nie wiem co po 100tys.
![]() ![]() Wiem że nabywca w kolejne 2 sezony zrobil bezawaryjnie kolejne 25. Na pewno nowy DL jest juz typowa szosówka (jeździłem testowo) w porównaniu do starszego (miałem K7). Poza tym na forum V-Stroma chyba nie ma zbyt wielu osób, które mają najechane ponad 100tys. Zdarza się, że szybko kończy się sprzęgło zwłaszcza jak ktoś probuje off jeździć- najlepiej przy takim przeznaczeniu od razu włożyc akcesoryjne (twardsze) spreżyny sprzeglowe; poza tym to tam się nic nie psuje wiec nie ma powodu aby posiedzieć w garażu przy chmielowym ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 65
Motocykl: XP 500
![]() Online: 2 tygodni 23 godz 35 min 48 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4133 | 18.04.2025 19:47 |
kupić, nie kupić - oto jest pytanie? | norweg | Hamulce, kola, opony | 31 | 24.05.2013 19:00 |
Albania i Czarnogóra. Dlaczego tak? | bigos | Przygotowania do wyjazdów | 41 | 10.04.2010 14:50 |