Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Suzuki

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23.08.2013, 11:50   #1
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,006
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 2 godz 51 min 29 s
Domyślnie

Mylicie pojęcia Dzieju napisał, że lepiej skłąda się w zakręty afra, a to jest zasługa cieńszych opon, ale prowadzenie w zakrętach to jest inna sprawa.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.08.2013, 12:08   #2
Mhv
Michał
 
Mhv's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Siedlce-Warszawa
Posty: 2,216
Motocykl: RD07a
Przebieg: do neg.
Mhv jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 9 godz 57 min 36 s
Domyślnie

Mylicie pojęcia Dzieju napisał, że lepiej skłąda się w zakręty afra, a to jest zasługa cieńszych opon, ale prowadzenie w zakrętach to jest inna sprawa.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Dokładnie o to mi chodziło. Może nie wyraziłem się jasno. Lekkość prowadzenia i składania w zakręty w enduro wynika też z szerszej kiery. Choć erjeden nie jeździłem, to myślę że szybkie winkle niegorzej łyka endurak z powodów w/w. Był podobno taki koleś co na bigu w Poznaniu wszystkich objeżdżał..Plastik to badziewie
Mhv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.08.2013, 12:24   #3
Czupakabra


Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 65
Motocykl: XP 500
Czupakabra jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 23 godz 35 min 48 s
Domyślnie

Mnie np. wczoraj zaskoczył odmową współpracy, po godzinie grzebania w instalacji , ( przy świetle latarki ), zdobywania wiedzy w necie ( dzięki za smartfony ) odpalił.
Powodem był nadmiar czujników , C23 Tip Over Sensor (TOS) który postanowił zadziałać
Czupakabra jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.08.2013, 18:58   #4
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 14 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Czupakabra Zobacz post
Mnie np. wczoraj zaskoczył odmową współpracy, po godzinie grzebania w instalacji , ( przy świetle latarki ), zdobywania wiedzy w necie ( dzięki za smartfony ) odpalił.
Powodem był nadmiar czujników , C23 Tip Over Sensor (TOS) który postanowił zadziałać
I to jest jeden z powodow dlaczego nie zdradziłem swojej 03 przez 10 lat i nadal nie zamierzam tego zrobić.
A jak już będę chciał coś drugiego ( bo 03 zostaje ) pod 2 osoby z bagażem na trasę to na pewno żaden DL a wiadro.
Przy normalnej jeździe wtryskowe spala 5 litrów , z pełnym ładunkiem bratu też tyle wyszedł a do delikatnych w ręku nie należy , na ostro ok 6 a do tego pojedzie i wróci. Wiaderkiem zrobiłem łącznie 1500km.
Alternatywą asfaltową jest duży GS ale na razie mnie do siebie całkiem nie przekonał.
Chętnie zrobiłbym np takim 1150 ( 1200 jest drogi ) parę stówek km co by sobie zdanie wyrobić.

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Mylicie pojęcia Dzieju napisał, że lepiej skłąda się w zakręty afra, a to jest zasługa cieńszych opon, ale prowadzenie w zakrętach to jest inna sprawa.
Dokładnie tak , to zupełnie inne sprawy.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.08.2013, 20:29   #5
MUTT


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: nad rzeczką , opodal ...
Posty: 636
Motocykl: RD07a
MUTT jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 5 dni 22 godz 46 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
I
Chętnie zrobiłbym np takim 1150 ( 1200 jest drogi ) parę stówek km co by sobie zdanie wyrobić.
Dzieju ! Nie próbuj ! NA PEWNO Ci się spodoba ! ... i co dalej
MUTT jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.08.2013, 21:41   #6
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał MUTT Zobacz post
Napisał Dzieju Zobacz post
I
Chętnie zrobiłbym np takim 1150 ( 1200 jest drogi ) parę stówek km co by sobie zdanie wyrobić.
Dzieju ! Nie próbuj ! NA PEWNO Ci się spodoba ! ... i co dalej
Niekoniecznie. Mnie na przykład gs 1100 po afryce rozczarował. A 1100 bardzo podobny.
Na pewno wybrał bym dl-a zamiast Gs-a
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.08.2013, 10:26   #7
MUTT


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: nad rzeczką , opodal ...
Posty: 636
Motocykl: RD07a
MUTT jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 5 dni 22 godz 46 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motormaniak Zobacz post
. Mnie na przykład gs 1100 po afryce rozczarował.
Wszystko zależy o Twoich oczekiwań i egzemplarza na jaki trafiłeś
GS 1150 to kloc którym w terenie nie powalczysz - zgoda , ma jednak swoje zalety :
- spalanie /5-6 l./
- zapakować można BARDZO dużo - i jest OK - nie odczuwasz tego
- moc nie poraża , ale ma te brakujące kuce których brakuje Afrii
- prowadzi się SUPER , bez nurkowania przy hamowaniu , winkle - sama radość / ale to może trochę zasługa zawiasu akcesoryjnego /
- 1150 - to ostatni model bez elektronicznych fajerwerków , czyli można jeszcze samemu ogarnąć ...
- silnik - to sieczkarnia w porównaniu z Afrii , ale przebiegi 300 tys to normalka .
NIE JESTEM funem Bumy, ale ma swoje zalety i trzeba to przyznać .
Dzieju ma rację - trzeba się przejechać , ale nie 500 , a min. 2000 km aby wyrobić sobie w miarę obiektywną opinię ...
Temat dotyczy jednak DL 650 !
- jak z przebiegami tak ok 100 tys .... może ktoś ma wiedzę - OBIEKTYWNIE ... proszę , bo to , że do 50 tys wszystko OK - to wiem ...
MUTT jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.08.2013, 11:21   #8
ArtiZet
 
ArtiZet's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: akalicy stolicy
Posty: 3,401
Motocykl: XRV650
Przebieg: 90+
ArtiZet jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 4 dni 14 godz 37 min 42 s
Domyślnie

Nie wiem co po 100tys. bo zrobiłem DL650 ledwo 20tys i sprzedałem jak miał 25 tys. a teraz jeżdże Afryką
Wiem że nabywca w kolejne 2 sezony zrobil bezawaryjnie kolejne 25.
Na pewno nowy DL jest juz typowa szosówka (jeździłem testowo) w porównaniu do starszego (miałem K7).
Poza tym na forum V-Stroma chyba nie ma zbyt wielu osób, które mają najechane ponad 100tys.
Zdarza się, że szybko kończy się sprzęgło zwłaszcza jak ktoś probuje off jeździć- najlepiej przy takim przeznaczeniu od razu włożyc akcesoryjne (twardsze) spreżyny sprzeglowe;
poza tym to tam się nic nie psuje wiec nie ma powodu aby posiedzieć w garażu przy chmielowym
ArtiZet jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.08.2013, 12:24   #9
Czupakabra


Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 65
Motocykl: XP 500
Czupakabra jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 23 godz 35 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ArtiZet Zobacz post
poza tym to tam się nic nie psuje wiec nie ma powodu aby posiedzieć w garażu przy chmielowym
No, to można uznać za największą wadę
Czupakabra jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię KTM-a puszek KTM 4133 18.04.2025 19:47
kupić, nie kupić - oto jest pytanie? norweg Hamulce, kola, opony 31 24.05.2013 19:00
Albania i Czarnogóra. Dlaczego tak? bigos Przygotowania do wyjazdów 41 10.04.2010 14:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.