|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Wczoraj zrobiłem kawałek DL650 , ciekawa zabawka.
W porównaniu do mojej 03 ciężej się składa w zakręty ale ogólnie w prowadzeniu jest lekki , zawieszenie gorzej wybiera -zrobione pod asfalt. Przyśpiesza dobrze, chętnie wchodzi na wyższe obroty ale to też za sprawą gęsto upakowanej skrzyni i kilku KM więcej. Przy 5 biegowej miałby ciężko. Przełożenie 6 biegu w DL = 5 w AT. Nie wiem jak sobie radzi zapakowany w 2 osoby plus bagaż ale do takiej jazdy raczej wybrałbym literek np wiadro gdzie odkrecając ręce prostuje nawet z ładunkiem i wtryskowe pali niemal tyle samo. Moc oddaje dość linniowo, spokojnie z dołu z tendencją zwiększającą od ok 4 tys obr. Nie podszarpuje na wysokim biegu przy małej prędkości ale to kwestia wtrysku i mas wirujacych w silniku. Przy 160ciu szyba przyzwoicie daje radę osłonić przed wiatrem dzięki czemu taką prędkość można sobie zastosować do szybszych/dalszych przelotów. Ogólnie ciekawy motocykl fajnie jeżdżący , wszystko zależy komu i do czego ma służyć.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4133 | 18.04.2025 19:47 |
kupić, nie kupić - oto jest pytanie? | norweg | Hamulce, kola, opony | 31 | 24.05.2013 19:00 |
Albania i Czarnogóra. Dlaczego tak? | bigos | Przygotowania do wyjazdów | 41 | 10.04.2010 14:50 |