Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.08.2013, 17:30   #1
Wegrzyn
 
Wegrzyn's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Monschau / Radoszewice
Posty: 1,773
Motocykl: RD07
Przebieg: 44000
Wegrzyn jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 1 godz 39 min 32 s
Domyślnie

Myku przestan się trząść i pisz wrażenia z jazdy katem
__________________


XRV750 RD07 / BMW R1200RT
Wegrzyn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.08.2013, 20:57   #2
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
Domyślnie

uDobra to do roboty.Jazde testowa zamowilem w http://www.stega-racing.de/ ,gdzie w zeszlym trygodniu doznalem objawienia,ze KTM moze byc TYM motocyklem.Na pytanie,ktora wersja chcialbym sie przejechac odpowieduzialem ...emmm...Stefan,szef stwierdzil wiec krotko i zwiezle,ze w takim razie przejade sie obydwiema.Gitara,pomyslalem,bardziej patrzac na ADV gdyz wlasnie nim jezdzil Orzep.Mialem jakis punkt odniesienia wiec wiedzialem gdzie patrzec i czego sie czepiac.Dzis rano dwa Katy czekaly na mnie usmiechajac sie zlowieszczo i szyderszo.Pewnie chodzilo o wczorajsza jazde GS-em,hehe...Stefan wypelnil blankiet,w razie czego 1000E z mojej kasy powinno pokryc straty.Stwierdzil krotko:"Najpierw pojedziesz ADV.Pol godz. godzine,jak chcesz.".Wytlumaczyl mi co i jak i Viel Spass.Odrazu inne doznania niz GS.Moto wydalo mi sie mniejsze,ale silnik to juz inna bajka.W przeciwienstwie do GS-a ,silnik Kata to reaktor jadrowy,ktory zaraz ma wybuchnac.Ten motocykl ma takiego kopa,ze trudno go z czyms porownac.200KM na scigach inaczej sie odczowa niz to tutaj.Myslalem,ze mi nadgarstki wyrwie.Banana mialem przez pierwsze 3 sekundy,potem tylko sie modlilem.Jest tak niesamowicie dynamiczny,ze trudno to opisac.Migajaca czerwona kontrolka na wyzszych obrotach jakby potwierdzala"Tak kolego,tak trzymaj,dobrze ci idzie..."Niesamowite dozanie.Jednak po jakichs 15 min zaczalem sie zastanawiac,czy wlasnie o to mi chodzi,myslad o segmencie Turystyczne Enduro.5 min pozniej bylem juz przed salonem,zeby nie tracic czasu,stwierdzajac,ze nie o to mi chodzilo.Dziwna przypadloscia bylo to,ze prawa dlon mialem zupelnie dretwa i jak tylko ja rozluznilem,to zowu mi dretwiala.Na GSie tego nie bylo.Hmm...no no pomyslalem.Tyle szumu,a w sumie to wielkie G.Stefan nie chcial sluchac moich zalow i skomlen.Stwierdzil tylko:"Chodz do R".Jeszcze raz mi wszystko wytlumaczyl,ze ustawil zawias pode mnie i zatankowal pod korek i ponownie:"Viel Spass".Pomyslalem,ze jak na R bedzie tak samo jak na ADV to zwatpie w KTM-a.Ale juz po kilku metrach wszystko odbywalo sie inaczej.Zupelnie inna kanapa.Czuc,ze siedzi sie jakby wyzej.Od pierwszej chwili mialem uczucie ADVENTURE.Ale bez wariacji jak na ADV.Spokojniej,dostojniej,stabilniej i pewniej,tak sie czulem.Moto nie bylo fikusnym klaunem,wariatem,ale bardzo pewnym siebie,solidnym i dopracowanym osilkiem-Wieksze kola niz w ADV zmienily wszystko.O niebo lepsza kanapa,lepsza pozycja,wszystko bylo inne i lepsze.Pomyslale,ze przejade sie troche dalej.Najpierw landsztrasy,potem troche winkli na winnicach itd,itd.Z kazda chwila mialem wrazenie,ze tego wlasnie szukalem,na to czekalem,dlaczego nie zrobili tego wczesniej.Na R mialem wrazenie,jakbym tworzyl z nim jednosc,poprostu perfekcja w calej rozciaglosci tego slowa.Chcialem znalezc cos na NIE i nie potrafilem.Zegary bardziej niz czytelne,szybka taka jaka ma byc,siedzenie tez.Oddawanie mocy spokojniejsze,dostojniejsze niz w ADV.Zadnej dretwiejacej dloni.Poprostu idealnie!Czerwona migajaca kontrolka jakby usmiechala sie do mnie mowiac:"A widzisz..."Dla mnie motocykl idealny w segmencie Podroznych Enduro.Pomimo,ze go nie oszczedzalem,spalanie nie przekroczylo 6L.Nie obejrzalem sie,jak minela godz i trzeba bylo wracac do Stefana.Nie mialem wyboru-autoban.Ogien!240kmh bylo predzej niz zdazylem zlapac drugi wdech,a R chcil wiecej i wiecej.Wygodna predkosc przelotowa to 160kmh.Pierwszy raz w zyciu czulem szczery zal,zsiadajac z motocykla i oddajac kluczyki.Najchetniej pojechalbym nim na koniec swiata i jeszcze dalej.KTM zrobil swietny motocykl.Bardzo przypomina 990,jak dla mnie jednak o niebo lepsze.Zawieszenie bylo wspaniale,silnik-Hiroszima,swietne hamulce.Wzorowa ergonowia.Wspanialy wyglad.A co najwazniejsze,R ma to cos,czego nie ma GS i wersja ADV.Jest fantastyczny.Moglbym go porownac do Hugh Jackman-a.Potezny osilek,ktory chetnie sie smieje,spiewa i tanczy w mjusikalach,robi reklamy napojow i chetnie wyskoczysz z nim na piwo jak z kumplem.Ale wiesz ze wystarczy moment,chwila a on zmieni sie w niezniszczalnego Logana Wolverina,ktoremu wyjda z rak sztylety i cie rozszarpie.Hehe...wiem,ponosi mnie.Caly dzien jestem pod mega ogromnym wrazeniem wersji R,a zupelnie zapomnialem o ADV.To zpelnie inna historia.Przejedzcie sie R-ka,a potem wszystkim innym.To zupelnie inna kategoria.Ja chce miec ten motocykl

Ostatnio edytowane przez myku : 09.08.2013 o 21:01
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię KTM-a puszek KTM 4133 18.04.2025 19:47


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.