![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
|
![]()
Brać K60. Przejeździłem na conti 17tys.km i o ile na asfalcie bajka, o tyle nawet polna droga ze śladową ilością trawy była nie lada wyzwaniem. O conti i tourańcach też można poczytać o odlatującym bieżniku, więc tym bym się nie przejmował.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
BANDA LUBLIN
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,082
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 11 godz 29 min 45 s
|
![]()
Zakładaj Conti Escape, Trail Attack i opony typowo z przeznaczeniem On. Przerobiłeś Metzelera i pewnie Anaka. Wszystkie te kleja sie same, zejda dosc szybko, ale beda ciche i bezpieczne co najwazniejsze, tym bardziej ze ganiasz z pasazerem.
Nie bardzo rozumiem po co proponujecie mu K60? Nie zależy Genkowi na żywotności, nie zależy mu na walorach szutrowo-utwardzono-terenowych gdzie ta opona i tak wypada blado, a nawet bardzo blado przy gabarytach motocykla powyżej 200kg. Moim zdaniem trafiła w nisze jakość-cena-rozmiarówka i dlatego pobija rekordy popularnosci. NIE OSZUKUJMY SIĘ, SA LEPSZE OPONY I DROŻSZE TEŻ. OPONY UNIWARSALNE? A CO TO? Okazje miałem przejechać się na nowych chwile po tym jak zsiadłem z MT21 i 09. Powiem Wam że K60 to kiszka na całej lini (dla mnie). Utwardzone drogi ok rozpędzając się, popracujcie nad szybkim,efektywnym wychamowaniem, zatrzymaniem się, powodzenia ![]() Piaski, nawet te najmniejsze, nie kopne - załamka, szczególnie przód. Pod góre i z góry, podobnie zakręty... może mam zła technike jazdy, ale u mnie bieda, nie potrafie wojować na tych gumach. Nie jeździłem po mokrym asfalcie, czy szutrze, trawie, ale i tam nie będzie szału. Tylna opona i ten jej magiczny pasek puszczony środkiem nie wróży niczego dobrego Off, z kolei przednia opona patrząc po zachowaniu w Off stawiam ja na równi w mojej skromnej statystyce z przednia 09, gdzie dziewiątka choć ryje i nie zapycha się, nie ma trzymania bocznego, a Haidenau w ogole nie ma nic! Na Afrze, Trampku i innych ukochanych osiołkach da się na niej jechać i z nią życ, ale dziwie się Orzepowi, gdzie już troche momentu i mocy ma i gania na nich, ale i On dostrzegł ciemną strone mocy tych opon. Na Kata 990 napewno bym jej nie założył, bo stracił bym wiele frajdy z jazdy, a fanom długowieczności pokazał bym bez perfidii, że bardzo szybko mozna ją "puścić z dymem" Przepraszam za OT. Potrzebowałem się wyżalić ![]() Aha, na koniec poprosił bym Maxxa i Blinka, jak już je zjedziecie te K60, to napiszcie o nich dwa słowa. Pisze do Was, bo mniej więcej wiem jak jeździcie i wiem że Wasz opinie dla mnie będa miarodajne, wiarygodne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
kolo na plazy.jpg
K60 SCOT przod i tyl ![]() ![]() Zabawa na plazy, piach kopny, gdzie mokry tam twardy. Do kostek porownania nie ma bo to opony aswaltowe bardziej jednak pozwalaly nawet ruszyc w kopnym piachu duzemu katowi z duzym kierownikiem ![]() Pozdro Ostatnio edytowane przez Dubel : 27.06.2013 o 11:01 |
![]() |
![]() |
#4 |
BANDA LUBLIN
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,082
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 11 godz 29 min 45 s
|
![]()
Dubel, zgoda, nie są to opony złe, poprostu są nie dla mnie
![]() ![]() Eh ten Kat... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Buty Probiker scout | rambo | Archiwum | 23 | 18.04.2013 19:56 |
Cintinental Escape tył moja opinia | yakuzsa | Hamulce, kola, opony | 9 | 20.06.2011 12:45 |