![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
....OLEJ....
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 47 min 47 s
|
![]()
Czyli wkrecajac silnik dostaje mniej paliwa wiecej powietrza?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2012
Miasto: Szczecin
Posty: 340
Motocykl: RD03
Przebieg: 112 kkm
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 21 godz 11 min 44 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Bez analizatora spalin to taka loteria te całe ustawianie dawki paliwa, ale ostatnio z powodzeniem ustawiam dawkę paliwa pod ilość obrotów na pełnym ssaniu na zimnym silniku.
Daje normalnie 2,5 obrotu dla rd07 i 2 i 1/4 dla rd04. Po odpaleniu, jak nie przekracza 1500 RPM to deko za dużo paliwa. Jak kręci powyżej 2000 RPM to deko za mało paliwa. Na końcu korekta na 3 i 4 biegu podczas jazdy. Ma być dobry dół jak damy gaz opór przy 70kmh na 4ce i ma się bez oporów wkręcać jak kręcona R4 do odcięcia na 3 biegu. Jeśli ssanie dobrze się domyka i gumki od aircut nie są zdezelowane to idzie to ustawić. Jak jest OK to po kolejnym odpaleniu na zimno na ssaniu i po kilkunastu sekundach, można ssanie wyłączyć i moto nie powinno gasnąć i trzymać te 1000 RPM |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zarejestrowany: Dec 2011
Miasto: kwidzyn-korzeniewo
Posty: 19
Motocykl: RD04
![]() Online: 5 dni 11 godz 16 min 15 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2012
Miasto: Szczecin
Posty: 340
Motocykl: RD03
Przebieg: 112 kkm
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 21 godz 11 min 44 s
|
![]()
Hi hi a ja żem oglądał wczeraj tłoczek motorowera (Silnik am6)który miał tego pilota wykręconego ok 0.5 obrotu i miał ładną dziurkę wypaloną na środku....
Miał zdecydowanie za mało witamin na biegu jałowym... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
skład mieszanki RD 03 | martinhead | Uklad paliwowy i wydechowy | 38 | 01.12.2019 23:27 |
ustawianie składu mieszanki | rambo | Regularne czynności serwisowe | 66 | 01.05.2014 21:51 |
regulacja mieszanki - faq? | Evvil | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 09.09.2012 15:38 |
Tuningowa śruba mieszanki | paku | Uklad paliwowy i wydechowy | 19 | 15.10.2009 17:10 |
Skład mieszanki w RD 03 | Cibor klv | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 10.12.2008 18:32 |