![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 54 min 2 s
|
![]()
Byleś z tym TKC nie skończył jak Sowizdrzał dwa lata temu
Zastanawiasz się nad mocnym tyłem, a przód możesz załatwić na pierwszym napotkanym kamorze. Wstąp do jakiegoś sklepu, weź w rękę TKC i taniego motoza desert. Ja bym na TKC nie pojechał. No chyba, że ma to być bardzo lajtowe i powolne toczenie, to i nad tyłem bym się nie rozczulał. Paciak na TKC to od razu rycie felgą po kamorach - przerabiałem na zwykłej polnej drodze, przy okazji dętka nadawała się do wyje..nia. Paciak na motozie przez kilka kilometrów może w ogóle nie dać się zauważyć. Podobnie zresztą jak na zadku E09. Na naszym wyjeździe jeden motocykl miał na przodzie MT21 (reszta miała motozy) i jeden z tyłu MT21 - w obu przypadkach bez rewelacji. W pomarańczy po wyjeździe tylny MT21 wyglądał gorzej niż E09 u pozostałych mimo, że nie zaliczył z nami długiego wjazdu pod Korab. Przedni MT21 w XTZ660 dostał ostro w kość na asfaltowych przelotach - wyząbkował się do połowy. Motozy trzymały się znacznie lepiej. A jak walnęło deszczem, to każdy po tamtejszym czarnym jechał jak po lodzie, więc jeden ch... Jak mi coś do łba nie strzeli, to w tym roku na Albanię założę identyczny zestaw (motoz desert+E09), bo tanio i bo sprawdzone. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pirelli mt 90 S/T | duff | Hamulce, kola, opony | 7 | 26.09.2011 11:21 |