![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Panowie, polecam serwisówkę Hondy, strony 15-22. Smarujemy (np. ATE Bremszcilinder) prowadnice zacisków oraz zewnętrzne uszczelki (te cienkie - tzw dust seal) w cyliderku. Tłoczek i grubszą uszczelkę w cylinderku faktycznie smarujemy tylko płynem hamulcowym. Osobą sprawą (opcjonalną) jest smarowanie tyłu klocka i blaszek trzymających klocek od góry i od dołu - do tego można użyć właśnie ATE Plastilube. Tak rozumiem cały temat, ale może niech Szparag to pokropi święconą wodą
![]() ![]()
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Smarowanie linek | 7Greg | Regularne czynności serwisowe | 20 | 03.01.2016 13:36 |
Wymiana klocków hamulcowych | 7Greg | Regularne czynności serwisowe | 54 | 21.01.2012 10:47 |
Niejasności w/s uszczelniaczy tłoczków zacisków hamulcowych. | Artuditu | Hamulce, kola, opony | 51 | 29.12.2010 15:55 |