Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17.03.2013, 17:02   #1
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
Domyślnie

Bardzo się podoba. To klasyczny układ gasika. Tam nie ma się co spalić. Wg mnie najlepsze rozwiązanie. Jeśli przedłuży żywotność styków dziesięciokrotnie to czego jeszcze chcieć?
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
pompa , przeróbka , styki


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Podłączenie przekaźnika do pompy - łopatologicznie MaRP Uklad paliwowy i wydechowy 57 04.07.2022 19:52
Przeróbka pompy paliwa R2D2 Uklad paliwowy i wydechowy 354 22.07.2021 11:37
Schemat podłączeń przekaźnika pompy Kazmir Układ elektryczny i zapłonowy 19 16.06.2017 20:23
Zasilanie pompy czyli pompa jest sprawna, a nie działa Fihu Uklad paliwowy i wydechowy 40 07.04.2012 00:21
czy to przekaźnik pompy paliwa? MChmiel Układ elektryczny i zapłonowy 4 04.05.2010 22:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.