![]() |
|
Inne zbroje, ochraniacze, stabilizatory, bielizna, akcesoria, itd. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Kurowice
Posty: 544
Motocykl: Transalp 600
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0
|
![]()
Ma ktoś jeszcze tego EVS R4 i może coś o nim napisać ?
Może bartol coś doda po czasie?
__________________
Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: teraz to Stolica
Posty: 332
Motocykl: Suzuki DR-Z 400 E
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 10 godz 45 min 7 s
|
![]()
A może ktoś używa bardziej drogowej wersji leatta tzn. STX Road?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
...już nie taki świeży
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 797
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 9 min 45 s
|
![]() Cytat:
Powód jest jeden - zakupiłem u Mirmiła necka a'la Leat Brace i tyle. Niestety konstrukcja jest o wiele lepiej dopracowana/dopasowana. W EVS jest ten mankament, że jazda bez szelek (przy zbroi z dość dużym żółwiem np, UFO Scorpion i i inne tego typu..) powoduje, ze ochraniacz podchodzi za wysoko pod brodę i zaczyna przeszkadzć. A zapinanie tych szelek jest wqr...ce. Poza tym jest O.K. Właściwie ogranicza ruchy głowy, z oglądaniem sie do okoła nie ma problemu, może jest ciut za gruby na ramionach, ale w sumie to nie przeszkadza, lekki. Ooo, łatwiej sie go zakłada niż Leat'a, ale znowu zaczep jest taki sobie, plasticzany, może się szybko wyrobić. W każdym razie mogę oddać za jakieś 300 polskich złotówek - Założony 4 razy, sprawdzony raz ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kurtka Enduro kompatybilna ze stabilizatorem karku. | Kuba | Ciuch Afrykańczyka | 23 | 15.03.2012 19:37 |
Stabilizator przedniego zawieszenia konieczny? | borut | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 28.06.2011 17:42 |