![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
ciag dalszy zmagan.
kupilem gazniki z NTV650 Deauville z 1998 - w RD04 i w NTV650 montowane sa te same gazniki KEIHIN 36.5 CV elementy gumowe jakich potrzebowalem tj. membrany, air-cut i oringi pilotow okazaly sie byc w bdb stanie - zero dziur i pelna elastycznosc. slider jak i membrana pasuja do korpusu z RD04 - roznica polega na ilosci i wielkosci otworow w dnie slidera. w RD04 sa to 2 otwory kazdy o srednicy 3mm. w NTV otwory sa 4 - kazdy o srednicy 2,3mm. sumujac daje nam to pole powierzchni dla RD04 14,3mm2 a dla NTV 16,6mm2. daje nam to 15% roznicy - licze, ze nie wplynie to znacznie na prace silnika, ktory bedzie mial nieco bogatsza mieszanke od polowy srednich i na wysokich. masy sliderow z RD04 i z NTV sa takie same: 28g NTV ma inne niz RD04 sprezyny dociskajace slider - do tego dwie rozne. rozne od RD04 sa tez iglice i dysze. odsylam gaziory do wlasciciela i czekam na relacje z odpalenia. pzdr. p.s. administratora prosze o zmiane nazwy postu na jakis zwiazany z tematem - moze komus w przyszlosci ulatwi to szukanie
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 14.03.2013 o 16:32 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 19:21 |