![]() |
|
Przygotowania do wyjazdów Jak zdobyć wizę? Jaka kuchenka? Brać materac i namiot? Gdzie są ciekawe miejsca? Jakie kufry wybrać do USA? Czy Anakee założyć odwrotnie? Co to CPD? Odpowiedzi znajdziesz w tym dziale. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Bielsko - Biała
Posty: 1,364
Motocykl: dr650se
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 1 godz 20 min 44 s
|
![]()
No właśnie, nie rozumiem tego; silnik idealnie chłodzony, kręci się spokojnie, konstrukcja dopracowana. Samochody robią 15tkm, i nie biorą, co jest do k.nędzy? Nie chodzi mi o wymianę ale o zasadę - na syntetyku musi zrobić ten dystans. Dane wymiany oleju dotyczą w tym modelu oleju mineralnego z czasów prehistorycznych. No nie wiem, sam jestem ciekawy, najwyżej wymienię jak będzie trzeba.
Chcę zakupić napęd DID, ale są 3 typy; pewnie kupię ten najdroższy, może będzie lepszy, ale nie wiem dlaczego? Ładnie się nazywa - hiper, pomaluję go sobie na różowo, to może nastrajać pozytywnie tubylców. Siemka, panowie! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]() Cytat:
siem, inwestycja w łańcuch jak najbardziej. nie wiem jaki dystans masz do pokonania, ale założył bym że co 5000/6000 km zmiania oleju z filtrem. i co 10/12 000km może już nie byc zębatki przód. Co do samego oleju. Moje auta ma mniej niż 15 000km. olej (syntetyk) był zmieniany przy przebiegu 2000km i nic sie nie działo. przy stanie licznika 8000km był już mocno ciemny, i silnik przy kreceniu mocniej po obrotach zaczał go przepalać (200ml/1000km) przy 13 000km był już czarny jak smoła i zmieniłem na nowy. nowego nie przepala. Ostatnio edytowane przez rambo : 31.10.2008 o 10:48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
W XT 600 łańcuch i zębatki wytrzymują na luzie 20tys
Drz 400 12tys F650GS 20tys Łańcuch zwykły oring Eksploatacja 50/50 Przy Xringu mozna dodać jeszcze trochę
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 31.10.2008 o 12:44 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Maroko po raz enty... | puszek | Trochę dalej | 52 | 04.05.2013 09:00 |
Maroko | consigliero | Umawianie i propozycje wyjazdów | 2 | 13.10.2010 12:17 |