![]() |
|
Hardware Opisy sprzętu, porady dotyczące wyboru... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 744
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport BMW F650 GS
Przebieg: 90 tys
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 22 godz 40 min 13 s
|
![]()
Panowie czytam te wasze eseje i coraz mniej wiem.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Nie dziwię się - to normaly objaw po zadaniu pytania: "co kupić?"
![]() No więc jeszcze raz: 1. Generalnie zostań przy Garminie, bo ma mnóstwo map na cały świat - komercyjnych i darmowych. 2. Jeśli nie ograniczają cię zbyt mocno finanse, to wróć do mojego posta: http://africatwin.com.pl/showpost.ph...7&postcount=35 i rozszerz go o uwagi fxridera - są trafne! 3. Jeśli masz mniej kasy, to: a\ zastanów sie nad 78s. Patrz na to co napisał o nim gumbas i fxrider - ja się z nimi zgadzam. To b.dobra nawigacja z dziwnie umieszczonymi klawiszami; b\ czekaj na nowy model Oregona (600/650) - plotki mówią, że ma się ukazać w marcu. To obiecujący model, ale wielka niewiadoma - tradycyjnie u Garmina na początku będzie pewnie niedopracowane oprogramowanie, ale pierwsze opisy wyglądają bardzo ciekawie; c\ zwróć uwagę na serię zumo. To nawigacja motocyklowa, ale raczej typowo na szosę (choć oczywiście w teren też da radę - to zależy głównie od map które załadujesz). Ja znam tylko stare zumo550, ale teraz są już dużo nowsze. NIestety niewiele o nich wiem. 4. Jeśli masz naprawdę mało kasy, to natrudniejsza sprawa. NIe wiem co byłoby najlepsze. Ja pewnie bym kupił coś absolutnie najtańszego i po miesiącu/dwóch, gdy nawigacja ostatecznie już padnie, wiedziałbym z doświadczenia co naprawdę mam kupić. Zdrówko, Miszel Ostatnio edytowane przez Miszel : 14.02.2013 o 11:48 |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
Miałem na myśli koncepcję: montana to taki "usamochodowiony" outdoorowiec (podstawka zasilająca, praca w poziomie, duży ekran, domyślnie akumulator zamiast baterii, większa masa, zoptymalizowany pod to soft) - w tym sensie (koncepcyjnym) pisałem o niej jako o krzyżówce oregona z zumo
![]() ![]() Cytat:
![]() Tylko żeby nie było niejasności: ja to piszę pod zdecydowanie kątem nawigacji podczas endurzenia. N.p. na tym filmiku widać jak w praktyce to wygląda (pom. 3 a 5tą minutą widać manipulowanie podczas jazdy): http://www.youtube.com/watch?feature...aiJOjZo#t=180s (cała trasa była ułożona na GE + przy pomocy OziExlporera i rastrów z geoportalu, przed wyjazdem, nawigacja za pomocą kreski na GPSie, bo pierwszy raz tam byłem). Taki rodzaj turystyki preferuję i w.g. mnie do czegoś takiego 62 jest na ten moment najlepszym wyborem. Na szosę - już niekoniecznie, wtedy jest uniwersalnym kompromisem (ogólnie uważam, że na szosę w cywilizowanych krajach są wygodniejsze i zdecydowanie tańsze wynalazki niż garmin). Cytat:
![]() Swoją drogą już od nowości (tzn. od pierwszego wyjazdu enduro) musiałem podkładać tekturkę nad baterie i pod kartę, bo potrafiło rozłączać zasilanie przy większych wstrząsach (patent chyba znany każdemu garminowcowi). Co do wodoodporności - bądźmy szczerzy, do topienia moto można odpiąć GPSa, bo w innych warunkach (deszcz, etc) to jest zupełnie bez znaczenia. Choć prywatnie sądzę, że gdyby nawet utopić garmina z podpiętą wtyczką to i tak nic mu się nie stanie - szczelinki są tak drobne, że woda wcale nie ma łatwego dostępu do środka. Cóż... może napisz czego oczekujesz od GPSa i jaki masz na to budżet, wtedy będzie można doradzić na zasadzie "weź X i powinieneś być zadowolony". W tym wątku raczej przerzucają się uwagami tzw. "hard userzy" (i to głównie garminowcy, a na przecież Garminie świat się nie kończy) i faktycznie dla kogoś szukającego zwykłego GPSa do jeżdżenia może być to mało zrozumiałe i przydatne ![]() pozdrawiam, Adam P.S. 76/78 - przyciski w tych modelach są na górze, bo one są pomyślane do użytku w innych warunkach - np. na paralotni odbiornik ma się tuż pod brzuchem i sięga się do niego od góry właśnie. Ostatnio edytowane przez fxrider : 14.02.2013 o 12:31 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
kupić, nie kupić - oto jest pytanie? | norweg | Hamulce, kola, opony | 31 | 24.05.2013 19:00 |
Chciałbym poznać... | Klepo | Umawianie i propozycje wyjazdów | 9 | 18.08.2011 00:28 |
czy kupić taki regler...??? | MuSStaFFa | Układ elektryczny i zapłonowy | 22 | 02.04.2011 20:17 |