![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2012
Miasto: RZ/RBR
Posty: 362
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 16 godz 36 min 5 s
|
![]()
Im wiecej czytam tym bardziej jestem głupi
![]() Na ten sezon musze kupic jakies nowe gumy. Mam w planie w lipcu wyjazd około 6tys km praktycznie po asfalcie (dodam ze to Norwegia-gdzie opony podobno bardziej leca). A poza tym to sporo chce polatać po okolicznych szutrach i bagnach. Na dwa zestawy nie za bardzo moge sobie pozwolic ![]() A chciałbym żeby ten zestaw wytrzymał co najmniej rok. A nie zszedł mi po lipcowej wycieczce ![]() Praktycznie byłem zdecydowany na Mitas e07 (w tej chwili mam na przodzie). Ale jak czytam wiecej to badziej ochota mnie nabiera na e09 (tego typu opony jeszcze nie miałem) Jakie są wasze sugestie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Łódź
Posty: 64
Motocykl: Motocykle testowe
![]() Online: 2 dni 5 godz 25 min 47 s
|
![]()
e07 to najlepszy kompromis dla przejazdów afalt - teren 50%-50%, gdy kasy mało (Taniej nowych opon się chyba nie da). Trwałość +/- 15k km
__________________
Paweł Eksperymentowanie jest dobre zawsze ![]() |
![]() |
![]() |