![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Podlasie
Posty: 2,656
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 min 7 s
|
![]()
Ja mam taki - IMHO do tego, aby raz za czas dokręcić coś z odpowiednim momentem - sprawdza się spokojnie.
W KTMie nie ukręciłam nim żadnej śrubki, ani nie miały tendencji do wykręcania się - czyli wygląda na to, że działa ![]() http://allegro.pl/bass-polska-klucz-...941842535.html A duży sobie kiedyś kupię - z dłuższym ramieniem, aby słabej kobiecie nie było zbyt ciężko ![]() Pamiętajcie tylko, aby każdorazowo po robocie je "odkręcić" do zera - będą dłużej słuzyć i nie będą się rozkalibrowywać. Tak przynajmniej u nas na wsi godają ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakie tarcze, jakie klocki przód RD04? | Łysy | Hamulce, kola, opony | 27 | 23.09.2013 10:26 |