![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
880220111
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,049
Motocykl: XR 250R,XR 650R
![]() Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
![]()
no na hamowni z podpietym analizatorem spalin wychodzi iż do właśnie 1/4 czwartej śruba ta ma wpływ na prace silnika,czyli niskie obroty...
i jest to śruba regulacji składu mieszanki niskich obrotów,a nie ustalania składu mieszanki paliwowo powietrznej dla całego zakresu obrotów silnika stąd przy jakichkolwiek modyfikacjach gaznika zalecana jest wymiana dyszy głownej i dyszy niskich obrotów fakt czasem niezrozumiale pisze ![]()
__________________
Honda XR-oholik ![]() https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
W Keihinach afrykańskich działa na cały zakres, może inne gaziory mają inaczej
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Masz jakieś konkretne źródło które mówi o wyjątkowości tego gaźnika?
Ta regulacja zawsze "działa" bo paliwo przez tą śrubkę wydostaje się cały czas, niezależnie od obrotów. Ale przy dużych otwarciach przepustnicy ta ilość paliwa jest pomijalnie mała w stosunku do tego co dostarcza dysza główna.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Nie mam, to moje prywatne zdanie i właścicieli afryk które regulowałem.
W takiej w miare świeżej AT jak dasz 0,5 obrotu za dużo to nie chce się kręcić na wysokich, muli i pali wiecej na 100 Jak wykręcić piloty o 4 obroty, to ciężko przy spokojniej jeździe spalić mniej jak 6 litrów na 100, gdzie normalnie powinno to być ok 5. Ma nadzieje że mam wyłaczność na swoją praktykę i teorie, i nikt się ze mną nie zgodzi ![]() Ostatnio edytowane przez rambo : 06.02.2013 o 12:16 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]() Cytat:
![]() Od siebie dodał bym tylko : niskich i średnich, a dokładnie tak po polsku, jak motocykl przechodzi z niskich do średnich czyli reakcja na gaz w dolnym zakresie. |
|
![]() |
![]() |