|
|
#10 |
|
księgowy...
![]() |
Z całym szacunkiem Ex-ie
Ja jeżdziłem SE i wiem o co kaman, to świetna maszyna ale jednoosobowa. W 2009 pojechały trzy 990Adv i jedno SE do Kazachstanu, Kirgistanu, Turkmenistanu etc. SE zamęczył swojego kierownika. Chłopak jechał na tym z oryginalną owiewką. Po długich całodziennych przelotach zsiadał wieczorem z tego moto nieżywy...Ja jeżdżę ze swoją żoną od czasów kawalerskich jeszcze starymi wsk-ami, jawami, mazury, bieszczady... Adv mi super pasuje szutrami we dwójkę ale jazda... Moją dobrą kobietę to kręci, driftem też, przed hopkami jedynie muszę wyhamować i drę się do niej OBSERWUJ DROGĘ!!Umie i wie kiedy podnieść się na podnózkach... Jak bym miał jeździć solo wybrał bym raczej 690-tkę pozdr. Dopiszę: Adv jest za słaby Buja się I o to chodzi jak od jedynki do szóstki prawie podnosi koło, potem hebel, hebel, redukcja i od nowa...Nie ma tu mowy o spokojnym wożeniu d... Jak chcesz spokojnie kup GS-a lub od razu Goldwinga... Ostatnio edytowane przez zbyszek_africa : 11.01.2013 o 16:31 |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |