Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.01.2013, 09:38   #1
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
Domyślnie

Tą śrubkę na płaski opukać porządnie młotkiem i spróbować "zerwać" (odkręcić szybkim, silnym ruchem). Przy ponownym wkręcaniu sworzeń i zaślepkę posmarować porządnie smarem miedzianym i lekko dokręcić.

W zaznaczoną dziurkę i w drugą gumową prowadnicę zacisku dać smaru do hamulców, najlepiej pasty ATE do zacisków. Guma nie puchnie od tego i dobrze działa.

Sporo już było o tych tematach na forum...
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!!
Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.01.2013, 09:42   #2
betu
wolny strzelec
 
betu's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Slubice
Posty: 749
Motocykl: RD07a
Przebieg: 61000
betu jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 23 godz 35 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał majki Zobacz post
.Sporo już było o tych tematach na forum...
Oj Majki-kazdemu przypomnienie dobrze zrobi.To dobre cwiczenie na szare komorki,a cwiczyc trzeba
__________________
Bo do niektorych rzeczy trzeba dorosnac,a do innych jest sie juz po prostu za starym.
betu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.01.2013, 20:44   #3
Szpilon


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 133
Motocykl: RD07a
Szpilon jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 6 godz 23 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał majki Zobacz post
Tą śrubkę na płaski opukać porządnie młotkiem i spróbować "zerwać" (odkręcić szybkim, silnym ruchem). Przy ponownym wkręcaniu sworzeń i zaślepkę posmarować porządnie smarem miedzianym i lekko dokręcić.

W zaznaczoną dziurkę i w drugą gumową prowadnicę zacisku dać smaru do hamulców, najlepiej pasty ATE do zacisków. Guma nie puchnie od tego i dobrze działa.

Sporo już było o tych tematach na forum...
No właśnie nie do końca zostało to wyjaśnione...
Do smarowania tłoczek - cylinder należy zastosować np. ten preparat:
http://moto.allegro.pl/smar-pasta-mo...912910480.html

a czy do smarowania gumek/prowadnic gumowych przy zacisku można zastosować poniższą:
http://moto.allegro.pl/pasta-ate-sma...934135291.html
Szpilon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.01.2013, 23:27   #4
pincet


Zarejestrowany: Oct 2012
Miasto: Szczecin
Posty: 340
Motocykl: RD03
Przebieg: 112 kkm
pincet jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 21 godz 11 min 44 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Szpilon Zobacz post
No właśnie nie do końca zostało to wyjaśnione...
Do smarowania tłoczek - cylinder należy zastosować np. ten preparat:
http://moto.allegro.pl/smar-pasta-mo...912910480.html

a czy do smarowania gumek/prowadnic gumowych przy zacisku można zastosować poniższą:
http://moto.allegro.pl/pasta-ate-sma...934135291.html

Co do smarowania prowadnic i grzbietów tłoczka smar miedziany też się nada. Byle nie psikać (cu wurth) nim na tarcze jak zrobił mój kolega w golfie trzecim. Ponoć przestały piszczeć... i hamować:]

A ta pasta ATE do tłoczków dobra, i opakowanie starcza dożywotnio.
pincet jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.