Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26.12.2012, 14:33   #1
robertG7
 
robertG7's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Bielsk Podl/Wwa
Posty: 1,268
Motocykl: RD07
robertG7 is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 10 godz 48 min 30 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał kulka Zobacz post
a ja sie zastanawiam , skad az taka kasa na sama wymiane zebatki zdawczej ?
jesli reszta w silniku hula to po co ? jest takie przyslowie - nie tykaj gowna to nie zacznie smierdziec , i to jest prawda . zaspawalbym zebatke , latal do konca , nastepnie wymienilbym walek na nowy , z org. zebatka . reszty silnika nie ruszajac . jesli silnik chodzi dobrze to po co ? jesli cos sie zuzywa-daje znac o tym wczesniej czy puzniej , mamy wtedy wiadomosc ze cos z dana rzecza jest nie tak , wtedy bierzemy sie za wymiane .
wydaje mi sie ze sama wymiana zebatki , jesli ktos sam sobie silnik rozbierze -nie jest kosztowna
Wymiana zdawczej zębatki to odkręcenie 3 śrubek osłony i dwóch na zdawczej. Tematem postu jest wymiana wałka zdawczego.
__________________
podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd
robertG7 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.12.2012, 15:25   #2
krynek
 
krynek's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Giżycko
Posty: 98
Motocykl: Lc8 950 Adventure
krynek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 6 dni 20 godz 36 min 47 s
Domyślnie

To może teraz ja; kupiłem sercem a nie rozumem trampka z zaspawaną (!) zębatka zdawczą na wałku, na szczęście zębatka w niezłym stanie przelatała cały sezon około 10tysi kilometrów. W tak zwanym międzyczasie zanabyłem prawie nowy wałek (bez śladów zużycia), komplet uszczelek i robiłem rozeznanie co do wymiany - robocizna najtaniej to 500zl + wałek 200+ uszczelki 400 to i tak tylko lekko ponad tysiąc, jak by tam jeszcze coś doszło to pewnie 1500zł nie wyjęte . Moto z 1990roku, silnik moc ma, oleju nie pije i miał byc temat remont na zimę, ale...
....ale jednak bałem się tego i kupiłem fajny reaktor z 650 z 2003 roku kompletny z kolektorami i gaźnikami za 1500zł; może się okazać że to padło ale wszelkie znaki na ziemi i niebie (rozrząd, sprężanie) wskazują że to była dobra inwestycja. Stary silnik latem pójdzie albo na klamoty albo do powolnego remontu bez ciśnienia że musi być na już.
Spotkałem się też ze zdaniem, że rozpoławianie silnika i jego demontaż na panewkach to juz taka troche loteria, po czyms takim nic nie jest, lub nie musi byc juz takie samo - tego się wystraszyłem i wolałem kupić silnik.
pozdr
krynek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Remont Silnika ferolo Silnik, sprzęgło, skrzynia 27 12.07.2012 22:28
Remont kapitalny czyli zrób to sam i nie spier...ol aciu Regularne czynności serwisowe 337 25.04.2012 10:18
Remont silnika - wymiana oringów Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 10.05.2011 20:33
remont silnika bartol Silnik, sprzęgło, skrzynia 73 21.03.2011 12:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.