![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
W sumie najlepszym rozwiązaniem było by dokupienie jednego i drugiego rodzaju. Wtedy będziesz miał dwa jednolite komplety i spokojnie je zużyjesz aż do końca ich żywota.
Jak założysz różne, to skończą Ci się w różnym czasie. Jeśli do tego założysz różne w obrębie jednego zacisku i jeden się zużyje a drugiego będzie połowa to będziesz miał dodatkową zagwózdkę co dalej. To, czy założysz miększy od strony tłoczka czy nie, nie ma znaczenia. Zacisk jest pływający więc akcja = reakcja.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Jeśli masz te http://moto.allegro.pl/klocki-hamulc...695893617.html to od razu bym wywalił do kosza zrobiłem na takich 190km i już iskry szły z blachy. Pojeździły tylko 2 dni na tylnej tarczy EBC która działa generalnie na klocki jak stal szybkotnąca. Trochę asfaltu , trochę polnych dróg żadnego błota. Na tarcze EBC proponuję twardsze bo miękkie giną w oczach.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 25.12.2012 o 07:28 |
|
![]() |
![]() |