![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
handlopex ma doskonale ceny na Mitasy - zaopatrz sie odrazu u nich we wzmacniane detki - bralem ostatnio kilka i sa w smiesznej kasie:
http://www.kabat.pl/25_14_Pl.html te z indexem HD - zaskakuja swoja masywnoscia
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
vel kasztan :)
Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Rzeszów
Posty: 16
Motocykl: RD07
Przebieg: rośnie
![]() Online: 3 dni 18 godz 51 min 4 s
|
![]()
Nie chodziło mi o typowe kostki bo wtedy bym wiedział co wybrać. Chodzi mi o opony na asfalt np. dojazd do pracy, ale też o oponę którą mogę zjechać na szuter, piach jak w temacie i się nie zdziwić jak motor będzie chciał pojechać w inna stronę niż kierownik.
Początkowo myślałem o Michelin Anakee, ale później stwierdziłem, że to nie jest dobre rozwiązanie i chce poszukać alternatywy. Dlatego pytam o Michelin T63 czy daję radę i czy je ktoś zna z własnego doświadczenie. Czy mam od razu zamówić TKC 80 (przód). Jeśli chodzi o tylną gumę to wiadomo że wybór Mitasa E09 jest odpowiednim wyborem pod kątem finansowym. Moim zdaniem nie ma sensu wywalać dwa razy tyle kasy na TKC 80 itp. No ale kto bogatemu zabroni ![]() PS. Fakt muszę podjechać do Handlopex-u i zrobić rozeznanie co tam mają ciekawego. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
wolny strzelec
![]() |
![]() Cytat:
Na nowych troche "buja"-kwestia przyzwyczajenia,ale winkle zamykasz bez problemu. Dodam ze 60% zrobilem z tego na asfalcie.
__________________
Bo do niektorych rzeczy trzeba dorosnac,a do innych jest sie juz po prostu za starym. |
|
![]() |
![]() |