![]() |
|
Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
|
![]()
to prawda - ale tylko jeśli chodzi o afrykę lub inne mało wysilone motcykle. Ale KTM osiąga wyższe temperatury pracy . Jak lałem do mojego KTM-a Exc 200 zwykły płyn samochodowy to po każdej konkretnej jeździe brakowało jakieś 100 ml, a raz udało mi się go nawet zagotować.. Zresztą w obecnej exc 520 też seryjnie nie ma wentylatora. Płyn do chłodnic samochodowy Pan Samochodzik ma temperaturę wrzenia 115 stopni C. Do afryki starczy, KTM może w gorącej sytuacji się zagotować nawet jeśli ma wiatrak. Płyn chłodniczy motocyklowy XADO ma temperaturę wrzenia pow 160 stopni C - tego płynu nie ubywa w moim Kacie.
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |