Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01.12.2012, 18:40   #1
hero
Mizerna Kruszynka
 
hero's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
hero jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
Domyślnie

A jak myślisz nie będzie spreżyn dobijać?
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE.
hero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.12.2012, 18:50   #2
banditos
....OLEJ....
 
banditos's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
banditos jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 47 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał hero Zobacz post
A jak myślisz nie będzie spreżyn dobijać?
Podkładki 37~40mm i sobie można precyzyjnie to ustawić
banditos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.12.2012, 13:12   #3
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,925
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 17 godz 26 min 7 s
Domyślnie

W trójce mam progresy. Fakt krótkie ostre poprzeczne nierówności wybiera twardziej , co daje nieco mniejszy komfort w porównaniu do seryjnych.
Ale powiem że jak się przejechałem seryjnymi trójkami to jednak wolę te trochę twardości niż mieciutką serię.
Zaletą jest też to że na progresie nie dobijesz a na serii jest to możliwe.
Dołożenie dystansu do seryjnych jak momuś za miękko jest dobrym rozwiazaniem.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.12.2012, 18:26   #4
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
W trójce mam progresy. Fakt , krótkie ostre poprzeczne nierówności wybiera twardziej , co daje nieco mniejszy komfort w porównaniu do seryjnych.
Ale powiem że jak się przejechałem seryjnymi trójkami to jednak wolę te trochę twardości niż mieciutką serię.
Zaletą jest też to że na progresie nie dobijesz a na serii jest to możliwe.
Dołożenie dystansu do seryjnych jak momuś za miękko jest dobrym rozwiazaniem.
Dzieju .Też mam progresy w trójce i jak dla mnie na plus w porównaniu z oryginalnym sprężynami.
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.12.2012, 20:38   #5
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

W afrykach fabrycznie też są progresy
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Sprężyny progresywne Kishon Rama, zawieszenia, napęd 43 26.04.2020 23:22
Sprężyny progresywne petrosbike Wszystko dla Afryki 38 01.03.2015 21:51


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.