![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
:O
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 dni 21 godz 25 min 16 s
|
![]()
w sumie bezpiecznik 30A zabezpiecza tylko połączenie z akumulatorem. tak na prawdę, jak patrzyłem po schemacie, można resztę obejść w pizdu. należy tylko podłączyć zasilanie stycznika aby rozrusznik działał. przewód od regulatora napięcia do stacyjki )czyli na instalacje) łączy się właśnie w tej kostce. można spokojnie go zmostkować (zlutować dodatkowym przewodem) gdzieś powyżej i wtedy styki nie będą tak mocno podatne na obciążenia. polecam zresztą zapoznanie się ze schematem, to całkiem prosta i pożyteczna przeróbka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Do czego ten Dział? Co tu ma być, a co nie :) | PUFF | Wszystko dla Afrykańczyka | 0 | 26.03.2008 10:32 |