![]() |
|
Kwestie różne, ale podróżne. Jak nic z powyższego o podróżowaniu Ci nie pasuje, pisz tutaj... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
wondering soul
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,346
Motocykl: KTM 690 enduro, Sherco 300i
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 23 godz 11 min 8 s
|
![]()
Tak jak zostało już napisane: do Marcina Spirowskiego na dużym moto nie ma co jechać. Przynajmniej nie na szkolenie enduro w takiej formie, jaką ma teraz. Tylko małe sprzety. Po prostu ćwiczenia, na których opiera się jego szkolenie można w ogóle próbować powtórzyć tylko na małych moto. Ale na pewno przekłada się to pozytywnie na panowanie nad motorkiem w ogóle: czy małym, czy dużym.
Na żadnej akademii dużych enduro nigdy nie byłam. Ale chyba coraz więcej takich ofert na naszym rynku. W moim przekonaniu, jak ktoś sobie może finansowo pozowlić na szkolenie, to zawsze warto. Na pewno można więcej się nauczyć niż jtak po prsotu eżdżąc z kumplami, co też jest oczywiście przyjemne i ma swoje (inne) plusy. A to czego się człowiek nauczy na szkoleniu, najlepiej potem ćwiczyć własnie podczas jazd z kumplami. I ćwiczyć, i ćwiczyć. Pozdr
__________________
Ola |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Na You Tube filmików instruktażowych od metra. Liźnij teorii a na wiosnę ćwicz. Poza tym na Afryce nie będziesz chyba robił pionowych podjazdów, 15 metrowych skoków, przejazdów po balach o średnicy metra. Do w miarę sprawnego poruszania się Afrą, GSem itp. trzeba przyswoić kilka elementarnych zasad. Jak balansować ciałem przy małych prędkościach, w piachu na hopach, kiedy stać na podnóżkach kiedy nie stać, kiedy dawać gazu a kiedy tego nie robić, jak używać hamulców w terenie. Nie jest tego dużo. Co innego kozaczenie w naprawdę trudnym terenie na 60 konnych wścieklakach, tam wątków jest o wiele więcej i niewątpliwie nauka dłuższa i wymagająca poświecenia, oczywiście jeśli ktoś ma ambicje zapierdalać a nie wozić się w towarzystwie Afryk po szuterkach
![]() Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 13.11.2012 o 22:17 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 522
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
![]() Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,518
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
![]() Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
|
![]()
Zerknij na to i inne z tej serii:
Najlepiej trenuje się w grupie bo jest jakaś drobna rywalizacja, ewentualnie ktoś z boku może podpowiedzieć co idzie nie tak.
__________________
BMW R1150R Jawa 250 353 `58r Ostatnio edytowane przez KML : 15.11.2012 o 22:58 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 522
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
![]() Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Lampa h4 do enduro? | majki | Inne - dyskusja ogólna | 31 | 24.05.2013 07:57 |
Kurs Fotografii Motocyklowej 15-17 maja (Akademia Motovoyagera) | Mariusz Ignatowicz | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 0 | 30.03.2009 14:36 |