| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#41 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A do czego Ci to potrzebne 
		
		
		
		
		
		
			  Zamierzasz startować w rajdach pustynnych albo poginać na złamanie karku po kamulcach, żeby Ci kierę z łap wyrywało    W "normalnym" użytkowaniu Afryki, wg mnie, zbędny balast.  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#42 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Amor oszczędza siły oraz chroni przed niespodziewanym wyrwaniem kiery gdy sie rozpręzysz...Mało wazy, duzo kosztuje, ale ...jesli mam dzieki niemu uniknąć gipsu czy drutu w nodze to warto...Poza tym daje duzo w sferze psychiki   :-)))
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#43 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2012 
				Miasto: Krasne koło Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 883
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 99 999 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 23 godz 33 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No właśnie Puszek, ale Ty masz przód do Kata i tam jest inaczej. Ja się zapytuję czy da się to założyć do seryjnej Afri i czy to ma sens, oprócz psychicznego nastawienia.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Chory na off-road - Discovery I Africa Twin RD04  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#44 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy się da...Na pewno, wiekszy problem jest z mocowaniem do ramy niz do kiery...Ale jest to do ogarniecia...Ja dospawałem kawałek płaskownika(znaczy Izi) i deko obrobiłem na okragło główkę ramy. Co do półki to może bedzie trzeba trochę rzeźbić..Ja miałem półki zmienione pod KTM-a przez producenta. Ja mam cos takiego... 
		
		
		
		
		
		
		
		
			http://www.emigracing.com/ W zasadzie kupujac za 350 $ mozna wszysto pozostałe doskrobac sobie samemu Sądze , że dla Lepiego byłby to mozliwy nastepny interes...Jeśli zamówiłby same amory i mocowania dorabiał...we własnym zakresie... Ostatnio edytowane przez puszek : 22.10.2012 o 11:13  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#45 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jakby miał czas, to bym wystrugał taki amorek. To byłoby wyzwanie  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#46 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Lepi...nie amorek, bo to kupa roboty..Amorek trzeba kupic, a strugac tylko mocowania...Napisz do gościa , może obniży cenę przy zakupie 10-20 sztuk...Do dereki tez bym to zapodał....
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#47 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No kupa roboty ale jakiej fajnej  
		
		
		
		
		
		
			  Kiedyś na pewni wystrugam ale dla siebie. To już poważna sprawa i nie chciałbym, żeby ktoś se potem łeb urwał ![]() Mocowanie mogę wystrugać. Czemu nie. Ale to musi się zebrać więcej osób z tym samym motocyklem. 
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#48 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2012 
				Miasto: Krasne koło Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 883
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 99 999 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 23 godz 33 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy w grę wchodzą tylko takie amorki jak Scotta, czy też można zastosować poziome, jak chyba w ścigaczach? Może tak byłoby prościej i co najważniejsze taniej.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Chory na off-road - Discovery I Africa Twin RD04  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#49 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie mm zielonego pojęcia...Ale w offie jest troche inna praca niz na szosie... Podejrzewam , ze te zwykłe mogą być zbytnio narażone na uszkodzenie...Tam jest duże ramie...One działaja na zasadzie zwykłego amora, a te okrągłe maja zupełnie inna zasade pracy...Ale może sie mylę...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#50 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co do działania to i taki obrotowy i wysuwany (tradycyjny) mogą działać tak samo. Żaden z nich wcale nie musi mieć liniowej charakterystyki. 
		
		
		
		
		
		
			Czasy i maszyny produkcyjne się zmieniły i raczej robi się już obrotowe bo są jednak mniej narażone na uszkodzenia i na zanieczyszczenia. Liczy się także łatwość dostępu do regulacji. 
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |