![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Jüterbog
Posty: 81
Motocykl: TA
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 11 godz 8 min 14 s
|
![]()
znam dwa przypadki gdzie ramy były prostowane oba dotyczyły sportów r1 i r6 moich dobrych kolegów... w pierwszym przypadku moto szło na handel więc nie wiem jakie są dalsze losy co do drugiego to lata nadal kiera nie trzęsie i nie ma żadnych dziwnych zachowań... Z racji tego że pracuję w konstrukcjach stalowych umiem dostrzec w którym miejscu przebiegały naprężenia tym bardziej że jest to rama aluminiowa i tego nie zamalujesz czego dowodzi poniższy link
http://www.youtube.com/watch?v=u-ZarTwE64c |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Prostowanie gmoli | Maks_waw | Wszystko dla Afryki | 25 | 01.05.2010 21:53 |
Prostowanie obręczy | suchy | Hamulce, kola, opony | 5 | 24.11.2009 17:19 |