![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,031
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 35 min 0
|
![]()
Dla takich jak Ja technicznych lamerów nadmienię, że najprostszym, skutecznym a zarazem najszybszym sposobem zdiagnozowania pompy jest jej ominięcie i przeprowadzenie testu na zalanym do pełna baku /moto chodzi=padła pompa, moto kuleje=szukaj innej przyczyny/, zaś brak "ruchów" na jednym garczku diagnozujemy dotykając "kolanek"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ciepełko na koniec sezonu | 7Greg | Trochę dalej | 28 | 02.10.2008 00:11 |