Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03.10.2008, 11:24   #1
Pawel_z_Jasla
 
Pawel_z_Jasla's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,031
Motocykl: RD03
Pawel_z_Jasla jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 35 min 0
Domyślnie

Dla takich jak Ja technicznych lamerów nadmienię, że najprostszym, skutecznym a zarazem najszybszym sposobem zdiagnozowania pompy jest jej ominięcie i przeprowadzenie testu na zalanym do pełna baku /moto chodzi=padła pompa, moto kuleje=szukaj innej przyczyny/, zaś brak "ruchów" na jednym garczku diagnozujemy dotykając "kolanek"- efekty tej diognozy leczą nieźle w Piekarach Śląskich.
Pawel_z_Jasla jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Ciepełko na koniec sezonu 7Greg Trochę dalej 28 02.10.2008 00:11


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.