![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
droga jest celem
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,007
Motocykl: RD07, LC8
Przebieg: X70.000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 0
|
![]()
Litr pojemności z V-ki = ciężka krowa, takie 'enduro' na asfalt. W rzędzie ważyło by mniej to raz, a dwa, to 500 pojemności w dwu-garowym rzędzie przy dzisiejszych materiałach i mamy lekkie i
niezajebliwe +/- 80 kuców i więcej zabawy. Po co te pojemności ![]() ![]()
__________________
RideNow! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 984
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
|
![]()
Tya, tylko czekać aż będą enduro z silnikami jak w czoperach 2 litrowe.
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Litr w turystycznym motocyklu ma sens, w enduro już nie koniecznie (chociaż KTM udowodnił, że można mieć i litra w enduro). VStrom nigdy nie był enduro i raczej ten nowy też nie aspiruje do tej roli. Stary VStrom na sucho ważył 207 kg, czyli tyle co Afra, ale miał prawie 100KM, owszem mozna i z 600 cm wykrzesać 100KM, ale przy jakich obrotach....a gdzie moment obrotowy ? Stary VStrom latał bardzo fajnie, nie był tak dopracowany i komfortowy jak Varadero, ale dawał wiele frajdy z ostrzejszej jazdy no i był to motocykl na asfalty, ewentualnie gładkie szutry nie wiem czemu niektórzy twierdzą, że to enduro ? Żadnej cechy enduro on nie posiada.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
droga jest celem
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,007
Motocykl: RD07, LC8
Przebieg: X70.000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 0
|
![]()
Może dlatego, że Sztormowi bliżej do Afryki niż do Pan-European, a że Afryka to enduro, to jakoś tak w tę stronę mi się kojarzy.
__________________
RideNow! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
V-strom nigdy nie był enduro i chyba pomyłką jest takie nazewnictwo w stosunku to tej szosówki. A jesli chodzi o szosówkę to zdecydowanie wolę pojechać załadowaną litrówką niż 650ką . Porównanie podobne jak w samochodzie silnik np 1,6 i powiedzmy 2.5 każdy sobie sam odpowie czym przyjemniej się jeździ. Mały silnik trzeba kręcić , ma mniej Nm i często przy wyższych obr , jak dla mnie to są wady ale ja już stary jestem. Gdybym kupował drugi motocykl do latania po twardym zachowując wygody dla 2 osób to nadal było by to wiadro.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2011
Miasto: podkarpacie
Posty: 36
Motocykl: XT 660Z
![]() Online: 1 dzień 18 godz 45 min 46 s
|
![]()
Enduro nie, ale turystyczne enduro czemu nie
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]() Cytat:
![]() Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 16.09.2012 o 13:50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2011
Miasto: podkarpacie
Posty: 36
Motocykl: XT 660Z
![]() Online: 1 dzień 18 godz 45 min 46 s
|
![]()
Ale ja sie z tym całkowicie zgadzam, tylko chce troche obronić sprzęt, bo jest to godna maszyna i można spokojnie w różne miejsca pojechać. 4 tyś to nie granica bo praktycznie na wolnych też sie można kulać, kwestia dopracowania. Sam posiadam, ale i też ST która jest jednak lepsza w ciężkie tereny, ale na drodze bidul przy DL1'u
![]() ![]() Podstawą jest określenie celu, bo do wszystkiego to tylko Vicotrinox sie nadaje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
W zasadzie, to Dl-a trudno zaszufladkować, na pewno jest turystyczny, jak dla mnie po kilku modach znacznie bliżej mu do motocykla sportowego niż do enduro, może do sportowego nie , ale do takich bajków jak Ducati Hypermotorad czy KTM SuperDuke, zmienić lacze, pozbyć się połowy plastików jakiś zawias USD z przodu i dzik pierwsza liga. Ja w swoim zapodałem niższą kierownicę (chyba od XT) podniosłem podnóżki (żeby do końca się nie zdarły), obniżyłem przód na półkach, żeby szybciej składał się w zakręt i oczywiście podstawowa modyfikacja w DLu zmieniłem sprężyny w widelcu na Hyper Pro. Po tych zmianach aż prowokował do dawania w ośkę i zejścia na kolano... W trudniejszy teren wjechałem nim, tylko raz (podczas offowej trasy na Zlocie Markusa w Kletnie) i powiedziałem, że nigdy więcej.
A na torze w Lublinie byłem kilka razy i ubaw po pachy... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Tak wygląda Concept Stromego litra na 2014r.
![]() Na 17" kołach i wyglądem coś mu bliżej do KTMa 990SM... http://motormania.com.pl/newsy/nowos...debiut-w-2014/
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
![]() |
![]() |