Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20.08.2012, 21:57   #1
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 14 min 8 s
Domyślnie

Garażowe kombinacje sporadycznie dają dobre efekty.
AT nie ma katalizatora i zamontowanie Leona ożywia silnik w całym zakresie obrotów.
Z samego dołu opona rysuje ślad nawet na betonie a i do czerwonego pola objeżdża serię.

TA 700 ma wydech skonstruowany z katalizatorem czyli wyliczone ciśnienie i prędkość spalin w tłumiku , kombinacje w tak krótkim układzie jak widać szkodzą.

Nie wszystkie silniki a zwłaszcza wtryskowe lubią jak im się w rurze grzebie.

Dbkiler jedynie spowalnia spotkanie spalin z otoczeniem co daje nieco cichości i zwiększenie ciśnienia ogólnego.
Zanim wywaliłeś z rozpędu katakizator należało po prostu założyć leona i porobić testy.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.08.2012, 22:13   #2
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,807
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 47 min 35 s
Domyślnie

Dzieju, małe sprostowanie. Wydech mam od 700, i to nie sam tłumik ale kompletny układ - z oryginalną rurą leo eliminującą katalizator i posiadającą mocowanie sondy. W TA700 taki zestaw działa podobnie jak dedykowany leon w AT. Ktoś to policzył, zaprojektował i daje to wymierne efekty.

Ja też nie jestem miłośnikiem garażowych patentów. Mój Trampek to 650 i to co robi tam za katalizator to lekka pomyłka, tym bardziej że ma już swoje lata. Żeby nie było - testowałem Leona z oryginalnym katem - nie było żadnej różnicy do seryjnego, troszkę może głośniej. Wobec tego uznałem że należy opróżnić katalizator (sama puszka z rurkami została aby przepływ był poprawny).

Efekt jest taki że na seryjnym kominie jest odczuwalnie żwawszy powyżej 4 tys, wkręca się doskonale, dół bez zmian.

Natomiast na Leonie jest tak jak opisałem, znacznie lepszy dół, słabsza góra. Jeśli nie uda się go poprawnie wyregulować aby uzyskać efekt zbliżony do AT - pozostawię seryjny tłumik na którym jest dobrze.

Ogólnie operację z opróżnieniem kata (lub raczej środkowego tłumika) oceniam jako najlepsze posunięcie w tym wszystkim.

Pozdrawiam
zimny
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.08.2012, 22:28   #3
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,807
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 47 min 35 s
Domyślnie

Sprawa zakończyła się po założeniu db killera (dzięki Rambo!!). Moto chodzi jak należy, ma dół, środek i górę. Efekt jest taki jak w Afryce
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wydech leo vince i inne akcesoryjne. dj.1 Uklad paliwowy i wydechowy 207 22.01.2023 13:33
Leo Vince z Trampka do BMW anax Wszystko dla Afryki 23 21.12.2011 14:45


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.