![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Garażowe kombinacje sporadycznie dają dobre efekty.
AT nie ma katalizatora i zamontowanie Leona ożywia silnik w całym zakresie obrotów. Z samego dołu opona rysuje ślad nawet na betonie a i do czerwonego pola objeżdża serię. TA 700 ma wydech skonstruowany z katalizatorem czyli wyliczone ciśnienie i prędkość spalin w tłumiku , kombinacje w tak krótkim układzie jak widać szkodzą. Nie wszystkie silniki a zwłaszcza wtryskowe lubią jak im się w rurze grzebie. Dbkiler jedynie spowalnia spotkanie spalin z otoczeniem co daje nieco cichości i zwiększenie ciśnienia ogólnego. Zanim wywaliłeś z rozpędu katakizator należało po prostu założyć leona i porobić testy.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Dzieju, małe sprostowanie. Wydech mam od 700, i to nie sam tłumik ale kompletny układ - z oryginalną rurą leo eliminującą katalizator i posiadającą mocowanie sondy. W TA700 taki zestaw działa podobnie jak dedykowany leon w AT. Ktoś to policzył, zaprojektował i daje to wymierne efekty.
Ja też nie jestem miłośnikiem garażowych patentów. Mój Trampek to 650 i to co robi tam za katalizator to lekka pomyłka, tym bardziej że ma już swoje lata. Żeby nie było - testowałem Leona z oryginalnym katem - nie było żadnej różnicy do seryjnego, troszkę może głośniej. Wobec tego uznałem że należy opróżnić katalizator (sama puszka z rurkami została aby przepływ był poprawny). Efekt jest taki że na seryjnym kominie jest odczuwalnie żwawszy powyżej 4 tys, wkręca się doskonale, dół bez zmian. Natomiast na Leonie jest tak jak opisałem, znacznie lepszy dół, słabsza góra. Jeśli nie uda się go poprawnie wyregulować aby uzyskać efekt zbliżony do AT - pozostawię seryjny tłumik na którym jest dobrze. Ogólnie operację z opróżnieniem kata (lub raczej środkowego tłumika) oceniam jako najlepsze posunięcie w tym wszystkim. Pozdrawiam zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Sprawa zakończyła się po założeniu db killera (dzięki Rambo!!). Moto chodzi jak należy, ma dół, środek i górę. Efekt jest taki jak w Afryce
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wydech leo vince i inne akcesoryjne. | dj.1 | Uklad paliwowy i wydechowy | 207 | 22.01.2023 13:33 |
Leo Vince z Trampka do BMW | anax | Wszystko dla Afryki | 23 | 21.12.2011 14:45 |