Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.08.2012, 21:29   #1
fassi
Fazi przez Zet
 
fassi's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,903
Motocykl: RD07
Przebieg:
Galeria: Zdjęcia
fassi will become famous soon enough
Online: 9 miesiące 4 tygodni 12 godz 55 min 46 s
Domyślnie

Filozof, co tam z reaktorem? Wybuchnal sie byl?

kiedys jak jeszcze siedzialem w silnikach i dlubalem to mierzylem nierownosc (wybrzuszenie ) scianki za pomoca takiego idealnego plaskownika z nierdzewki, dlugosci 20cm i jego dluzsza krawedz byla naostrzona pod katem 60 stopni jednostronnie. Przykladalem go pionowo w cylindrze, a jak wiadomo to dolna i gorna krawedz jest najmniej zuzyta w cylindrze (bo tam tlok zawraca). No i po przylozeniu wpychalem w ta szczeline tego no szczelinomierza i tak na oko ocenialem zuzycie. Pomagalem sobie tez latarka, aby widziec lepiej szczeline. Srednicy moze nie zmierzylem, ale scianki i jej nierownosci pomierzylem.

A tak na profesjonalnie to jedz do jakiegos zakladu naprawy silnikow i tam Pan Zenek za piwko pomierzy wsio jak chcesz, jednoczesnie stwierdzajac: ojojoj, to bez szlifu Panie nie pojedzie

powodzenia w remocie
__________________
Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował
tego czego nie zrobiłeś,
niż tego co zrobiłeś.
fassi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.08.2012, 21:08   #2
NaczelnyFilozof
 
NaczelnyFilozof's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Jeleśnia - Żywiec
Posty: 1,338
Motocykl: CZ 350/XL 600
NaczelnyFilozof jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 11 godz 56 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał fassi Zobacz post
Filozof, co tam z reaktorem? Wybuchnal sie byl?
Składam drugi zapasowy silnik

Cytat:
Napisał KORNIK Zobacz post
Zanim zamówisz tłoka to pomierz dobrze cylinder żeby się nie okazało że zamówisz nie tą selekcje tłoka co trzeba.
Mam serwisówke z lat 80tych
Jest pięć grup selekcyjnych tłoków.

Ale do naszych czasów już się nie bawią w 5*3szliwy czyli 15 rodzaji tłoka. Tylko robią 3 rodzaje ;-)

Cytat:
Napisał PUFF Zobacz post
Najlepiej, jak bedziesz miec zdjety cylinder, to podjedz z nim do mechanika. Powie Ci dokladnie na ktory szlif to wyjdzie i doradzi gdzie ewentualnie kupic pierscienie.

Jakbys mial z tym problemy, pisz na , cos wymyslimy, zeby bylo tanio i dobrze.
Zdjęty jest blok. Bo to jest samochód
Blok nie był szlifowany. Bo jest 82 a nie 82.4.
Tłoki i cylidry na necie dostępne.
Szlifiernia liczy 210zł za cały szlif.
__________________
Naczelny Filozof
Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta]
Kymco Activ 50 ADV

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 16.08.2012 o 00:01
NaczelnyFilozof jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Szlif cylindrów, szukam warsztatu> Kishon Silnik, sprzęgło, skrzynia 17 13.11.2009 23:35
Pancerników szlif-test wieczny Wszystko dla Afryki 50 01.10.2008 21:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.