![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Wrocław
Posty: 194
Motocykl: RD07a
Przebieg: 59000
![]() Online: 6 dni 17 godz 6 min 23 s
|
![]()
dlatego kupiłem od jaśnie RAFWRO cudowny liczniczek strumienia elektronów i jadę zawsze z podglądem online. Jak tylko wartości będą odbiegać od normy, będę reagował natychmiast
![]() ![]() Aha.. czy w związku z tematem wątku można przyjąć, że znakomita część padniętych regulatorów wynika z podłego stanu akumulatorów w naszych moto? Jak sprawdzić stan akumulatora? pojemność, prąd rozruchowy czy cuś? da się to jakoś obadać samemu? Ostatnio edytowane przez grabbie : 18.07.2012 o 15:16 |
![]() |
![]() |