![]() |
#11 |
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 756
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport
Przebieg: 90 tys
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 15 godz 11 min 59 s
|
![]()
A ja tam lubie sobie popatrzec na takie tam...... Wiadomo takie testy sa subiektywne , ale daja odrobie pojecia co do mozliwosci tych pojazdow. Wiadomo duzo zalezy od kierownika. A te kilkanascie tysiecy wole wydac na wyprawe do azji na AT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Tuchów / Redditch
Posty: 615
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 17 godz 22 min 59 s
|
![]()
Heheheh pomysl 1 klasa na poniewieranie nowego 200 kilogramowego ponad sprzeta po lesie.......
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 801
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
![]()
wszytko zależy od umiejętności kierownika. Mieliśmy już porównania na forum gdzie BMW było milion razy lepsze od AT a jednak nie ma się to nijak do rzeczywistych umiejętności kierowcy testującego. Po roku doświadczenia (AT to pierwszy motor szosowo terenowy...wcześniej tylko szosowy) jazdy w delikatnym offie (5/10 tego co było w Białej) stwierdzam wszem i wobec że najważniejsze to balans ciałem i odpowiednia proporcja biegu co do gazu. Misza nie jestem i moja afta to nie Troll Bagnisty ale po tygodniowym taplaniu się w błocie nie zaliczyłem ani raz wywrotki (odpukać), a wolno też nie śmigam. Najważniejsza według mnie jest bezawaryjność, ale może się nie znam bo jestem Świeżak
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,970
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 5 godz 42 min 20 s
|
![]()
Testy mojego staram się opisywać (czasem przy pomocy kolegów) relacjami z wypraw i wyjazdów
![]() ![]() Testy przechodzi śpiewająco ![]() a teraz co do filmu, to mam wrażenie że chyba co poniektórzy za bardzo się napinają, motocykle są w tej samej kategorii, są nowe i trzeba je jakos porównywać, test jest o tyle ciekawy że jest w jakimś tam terenie, co jest rzadkością przy maszynach ADV. najcześciej polatają po winklach, zapakują 5 kufrów i stwierdzą.że GS się najlepiej składa ![]() ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 25 min 0
|
![]()
Ciekawy nawet teścik, w sumie wiadomo , że i tak Kat zakatuje konkurencję w terenie, ale, że Teresa się posikała tak szybko... wniosek z tego teściku dla laików w temacie jest jeden jeśli chcesz duży nowy motocykl za górę siana w teren kup Kata. Dzisiaj producenci ludziom mydlą oczy i wciskają taki przydomek "enduro" do produktów które z tym nie wiele mają wspólnego jak np. ten Tryper Tiger 1200 albo ostatnio testowany w raporcie tvn turbo honda Cross Tourer 1200. Tak więc takie teściki mają sens.. dla mnie taki, że przynajmniej sobie popatrzę... Kto głębiej siedzi w temacie motocykli, ten potrafi sie określić i wie czego chce od motocykla i ma bardziej zawężony wybór, więc nie sugeruje się zbyt mocno takimi testami. Obecnie na rynku jest jeden motocykl spełniający moje wyobrażenia o motocyklu idealnym oczywiście lc8... a kolejnym była AT RD03...szkoda, że nie można takiej kupić nowej w salonie. Druga sprawa to fakt, że czasem dziwnie są dobrane motocykle do testów.
Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 22.06.2012 o 18:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: lubelszczyzna
Posty: 55
Motocykl: lc8 950 adv
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 14 godz 29 min 34 s
|
![]()
Jeśli chodzi o ideały dostępne w salonie, to sie śpiesz z zakupem-prawdopodobnie od 2013 i LC8 ADV zniknie z oferty...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 756
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport
Przebieg: 90 tys
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 15 godz 11 min 59 s
|
![]()
Skad takie siadomosci? Jesli to prawda to szkoda bo tylko lc8 , w moim mniemaniu , zaoferowac to co AT tylko w nowszym wydaniu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 801
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
![]()
proste, wszystko idzie na komercje. LC8 to super sprzęt (oczywiście nie tak ociekający zajebi**ością jak AT
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,970
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 5 godz 42 min 20 s
|
![]()
eeee nie, w 2013 wchodzi 1090 adv, ale to wcale nie oznacza że 990 wyjdzie z produkcji..
to będą zupełnie inne motocykle i napewno oba modele będa dostęne.
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Uć
Posty: 47
Motocykl: KTM 1190 i 690
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 22 min 42 s
|
![]()
Z tego co mi wiadomo, to na 100% w 2013 nie będzie już produkowany 990 Adventure
![]() Wiadomość z pierwszej ręki od dealera KTM... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
fajny domek nad jeziorem na mazurach | ablos78 | Inne tematy | 17 | 13.08.2013 14:11 |
Zaproszenie na Fajny Bal Karnawałowy | Ivi | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 84 | 29.01.2013 00:27 |
Fajny tani niemiecki nocleg :) | michoo | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 17.05.2010 03:36 |