18.06.2012, 23:01 | #11 |
Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Ostrów maz
Posty: 294
Motocykl: Dzik 950
Przebieg: 120000
Online: 2 miesiące 5 dni 9 godz 51 min 22 s
|
Co ja się namęczyłem ze swoja Xerka to tylko wie ona i sąsiad słuchający pięknej łaciny przy probie odpalania. Tak jak pisze matjas trzeba trochę czasu, cierpliwości i podstawowej wiedzy o 4T. Nie wiem jak w DR ale ja w Xr mam deko na lince i mój sposób jest taki, noga na kopkę czuje opór wciskam deko kopka do góry i kop. Odpala za pierwszym.
Powodzenia |
18.06.2012, 23:06 | #12 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 13,668
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 16 godz 8 min 2 s
|
ogólnie jeszcze powiem, że nie kumam się specjalnie z autodekompresatorami w LC4 - to nie działa jak dla mnie a na dodatek nie zawsze się wie w którym położeniu jest tłok i można kopać nie w ten suw gdzie trzeba. nie umiałem zbyt sprawnie odpalać swojego LC4 adv z kopa no ale tam był guzik jak coś.
IMO jeśli już singiel i bez guziczka to w swej naprostszej postaci - ale pewnie każdego się można nauczyć. matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
19.06.2012, 11:02 | #13 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 669
Motocykl: R1100GS, LC4
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
Z autodeko w LC4 jest tak, że nie w każdym egz. ono jest lub działa.
Jak słychać w pewnym momencie kliknięcie przy kręceniu wałem to znaczy że jest sprawne. To jest mniejwięcej trochę przed GMP. Ja ustawiam wał kopką (z pomocą ręcznego deko) kawałek za kliknięcie i normalnie kopię. Dzięki temu patentowi łatwiej kompresje przełamać i oszczędza się aluminiowe kopki i sprzęgła rozrusznika (jak autodeko padnie to najpierw pada w/w sprzęgiełko a sporo później pojawiają się luzy na kopce). W sumie patent pełni tą samą rolę co "piąty zawór" w XL - pomaga przełamać kompresję przed GMP. Jak się naumie to LC4 pali się banalnie łatwo, nawet tą lewą nogą bez zsiadania z motóra - ale też trzeba tłok odpowiednio ustawić. |
19.06.2012, 15:07 | #14 |
Zarejestrowany: Dec 2011
Miasto: Białystok
Posty: 759
Motocykl: GSX,EXC
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 5 godz 1 min 12 s
|
Po opanowaniu techniki można i tak:
http://www.youtube.com/watch?v=pTmXF7L2hpQ 0:02 słychać wyraźnie moment odskoczenia odprężnika. Pozdrawiam. Ostatnio edytowane przez sebazaz : 19.06.2012 o 15:11 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Technika jazdy. | puszek | Inne tematy | 61 | 30.03.2020 07:35 |
technika jazdy?? | kamol | Inne tematy | 41 | 26.11.2010 14:06 |