![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
a ja będę tendencyjny
![]() na swoim pierwszym ędóro AT RD04 miałem nowy komplet anakee. opona była OK nie powiem. czuło się spory zapas ale parę razy nieźle mnie powiozła na mokrym asfalcie i nie powiem, żeby sensacje poprzedzał jakiś wielki feedback typu 'maaatjas zaraz się wy.. biesz'. na zdecydowany minus to opona ślizgała się na sam widok mokrej trawy, błota, mokrego piachu na poboczu przy omijaniu puszek... akurat miałem to na co dzień przy powrocie do domu z pracy omijając po poboczu sznur samochodów na wjeździe do Wro od Poznania. opona dość cicha jak wiadomo i trwała biorąc pod uwagę przyczepność. AT sprzedałem i zaczął się dla mnie czas TKC80. przypadkiem kupiłem KTM640Adv na tych oponach i w zasadzie od tamtej pory również na kolejnym KTM Adv oraz XL600LM nie miałem nic innego /przez krótko miałem w spadku po koledze Michale Mitasy E07 na swojej XTZ750/ ale były OK póki sucho. niestety w deszczu i np. na wrocławskiej kostce odkręcenie manetki nawet na 3cim biegu potrafiło spowodować, że tył tańczył jak chciał. na ten sezon terenia dostała nowe TKC80. dla mnie nie ma lepszej opony - kosztuje chyba trochę mniej niż nowe Anakee a mówcie co chcecie - na mokrych winklach trzyma zdecydowanie lepiej niż większość przeciętnych szosówek. uważam również, że zapewnia naprawdę przyzwoity feedback na asfalcie. dodatkowo ![]() oczywiście - nie jest to opona typowo terenowa ale IMO stanowi znakomity tandem z motocyklem dual sport - bardzo dobrze jedzie po asfalcie w tym i mokrym a poza asfaltem z wyłączeniem tłustego błota radzi sobie o niebo lepiej niż szosowe/turystyczne gumy typu tourance, scorpion, czy tytułowy Anakee. może zmienisz stosunek czarne/off do 50x50% ![]() moje trzy grosze - trochę alternatywnie do słusznych oczywiście wypowiedzi powyżej. matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez matjas : 09.06.2012 o 14:46 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 681
Motocykl: CBR 1100 XX
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
|
![]()
Mnie też cos podkusiło zeby zamiast TKC z przodu założyc Heidenau K60...
Z tyłu mam Mitasa E09 Przod hałasuje okropnie a i jakos tak niepewnie się czuję jak zjade z asfaltu. Ale że leszczu jestem....mogę się mylic. Uważam że przesiadka z TKC nie wyszła mi na dobre ![]() Jakoś cykor większy niz kiedy TKC miałem. Na deszczu nie przeginałem więc bez przygód /tfuuu / do tej pory
__________________
![]() Ostatnio edytowane przez NUROFEN : 09.06.2012 o 16:26 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 681
Motocykl: CBR 1100 XX
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
|
![]()
w porównaniu do K60 to TKC zdecydowanie lepiej wypada jeśli chodzi o hałas.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Co wrzucić zamiast zegarów? | Olek | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 12 | 28.11.2012 15:49 |
co zamiast oryginalnego licznika.... | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 24.06.2008 01:08 |