|  06.06.2012, 01:28 | #21 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Gdańsk 
					Posty: 1,152
				 Motocykl: exc 250 2T :)   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 12 godz 18 min 29 s |   
			
			Takie kłopoty miałem w butach crossowych - podnieś dźwignię zmiany biegów. Na podnóżku połóż linijkę i powinna ona wejść pod dźwignię.
		 | 
|   | 
|  06.06.2012, 15:20 | #22 | 
| zarobiony...  Zarejestrowany: Oct 2010 Miasto: Łódź 
					Posty: 192
				 Motocykl: RD07a & Yamaha XV1900 Raider Przebieg: za mały   Online: 5 dni 1 godz 3 min 8 s |   
			
			tak tez zrobiłem...ale np w SIDI Adventure... jak podniosłem dźwignie biegów do góry... to nie byłem w stanie redukować biegu bez podnoszenia całej stopy z podnóżka...i chyba muszę szukać butów z bardziej płaskim podbiciem... pozdro.. 
				__________________ | 
|   | 
|  06.06.2012, 15:48 | #23 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2011 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,144
				 Motocykl: oby złodziej kulasy połamał Przebieg: :(   Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s |   
			
			Też mam ten problem (O'Neal Clutch) ale po prostu przyzwyczaiłem się do zmiany biegów rantem i można się przyzwyczaić. Co prawda nie ta precyzja i nie to wyczucie i np. czasem wrzucenie luzu wymaga nieco wprawy ale ujdzie. Z podnoszenia dźwigni zrezygnowałem właśnie z tego powodu że powodowałoby to potrzebę odrywania nogi od podnóżka. Natomiast od jakiegoś czasu chodzi za mną zrobienia jakiejś niewielkiej hydrauliki do zmiany biegów przy manetce  Teoretycznie byłoby to chyba nawet możliwe i na pewno dużo wygodniejsze. Tylko pytanie jak z precyzją by to wychodziło. | 
|   |