Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.09.2008, 10:04   #1
hubert
Jaki świeży jaki świeży ??
 
hubert's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
hubert jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał NaczelnyFilozof Zobacz post
Powiedzcie laikowi. Po co wogóle są te membrany? Co one tam robią w tym gaźniku? Moje wszystkie poprzednie gaźniki nie miały tego dziwu.
Membrana podnosi iglicę i przepustnicę. Gaźniki z membranami reagują łagodniej na gaz niż gaźniki, w których przepustnica z iglicą jest sterowana linką.

Mam skan książki Gaźniki motocyklowe Rafała Dmowskiego ale nie wiem gdzie go wrzucić żeby Wam udostępnić. ...
__________________
Hubert

hubert jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
buty W2 z membraną firefighter80 Archiwum 26 12.03.2014 18:57
Membrana Air Cut AT/Transalp majo Uklad paliwowy i wydechowy 6 29.12.2013 23:37
membrana 7Greg Ciuch Afrykańczyka 4 14.02.2011 14:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.