Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.09.2008, 18:40   #1
Mecia
stęchły
 
Mecia's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Zbąszyń
Posty: 444
Motocykl: RD07a
Przebieg: 130000
Mecia jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 11 godz 47 min 2 s
Domyślnie

słabszy, nie wkreca sie powyzej ilus tam obrotow. w przypaku Konrada do około 6000obr max . Na biegu jałowym troche wyzej, podobnie do zapchanego filtra powietrza. Jak coś Szalik to mnie popraw

Ostatnio edytowane przez Mecia : 18.09.2008 o 18:42
Mecia jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.09.2008, 00:30   #2
konrad1f
 
konrad1f's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Poznań
Posty: 102
Motocykl: RD04
konrad1f jest na dystyngowanej drodze
Online: 17 godz 29 min 39 s
Domyślnie

Mecia ty pierdoło!!
odpala normalnie, dół w normie, na średnich słaby, góry nie ma (6,5kobr to max)
konrad1f jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.09.2008, 06:55   #3
hubert
Jaki świeży jaki świeży ??
 
hubert's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
hubert jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Dziurawość membrany z tego co wiem bardzo łatwo wykryć podczas synchronizacji gaźników. O ile na niskich obrotach gaźniki będą zsynchronizowane bo paliwo wali przez dysze biegu jałowego, to na wyższych obrotach wakuometr bedzie pokazywał różnice w podciśnieniu na obu gaźnikach.
__________________
Hubert

hubert jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.09.2008, 08:56   #4
NaczelnyFilozof
 
NaczelnyFilozof's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Jeleśnia - Żywiec
Posty: 1,338
Motocykl: CZ 350/XL 600
NaczelnyFilozof jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 13 godz 22 min 57 s
Domyślnie

Powiedzcie laikowi. Po co wogóle są te membrany? Co one tam robią w tym gaźniku? Moje wszystkie poprzednie gaźniki nie miały tego dziwu.
__________________
Naczelny Filozof
Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta]
Kymco Activ 50 ADV
NaczelnyFilozof jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.09.2008, 10:04   #5
hubert
Jaki świeży jaki świeży ??
 
hubert's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
hubert jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał NaczelnyFilozof Zobacz post
Powiedzcie laikowi. Po co wogóle są te membrany? Co one tam robią w tym gaźniku? Moje wszystkie poprzednie gaźniki nie miały tego dziwu.
Membrana podnosi iglicę i przepustnicę. Gaźniki z membranami reagują łagodniej na gaz niż gaźniki, w których przepustnica z iglicą jest sterowana linką.

Mam skan książki Gaźniki motocyklowe Rafała Dmowskiego ale nie wiem gdzie go wrzucić żeby Wam udostępnić. ...
__________________
Hubert

hubert jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
buty W2 z membraną firefighter80 Archiwum 26 12.03.2014 18:57
Membrana Air Cut AT/Transalp majo Uklad paliwowy i wydechowy 6 29.12.2013 23:37
membrana 7Greg Ciuch Afrykańczyka 4 14.02.2011 14:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.