Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23.05.2012, 12:12   #1
Thorgal77
Składka oplacona.
 
Thorgal77's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Zabrze
Posty: 558
Motocykl: Transalp 99r 50th.
Thorgal77 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 5 godz 32 min 47 s
Domyślnie

Czy ktoś podejmował próby demontażu zbiorniczka na gaz lub wymiany na krótszy w amortyzatorach lc4?
Mam go zamontowanego w trampku ale muszę go skrócić o dobre 2 - 3 cm bo wahacz może go zniszczyć przy większym ugięciu.
__________________

Ostatnio edytowane przez Thorgal77 : 23.05.2012 o 12:24
Thorgal77 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.05.2012, 14:29   #2
matti
 
matti's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 228
Motocykl: 07z różowym napisem
Przebieg: 70000
Galeria: Zdjęcia
matti jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 19 godz 43 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Rychu72 Zobacz post
Nie wyważając otwartych drzwi mam pytania odnośnie extremów 50 do tych co już zamontowali .

Jak rozwiązaliście sprawę sztycy? Dopasowaliście łożyska, czyli daliście 29 x 47 x 16 (o ile takie istnieją), czy trzeba było stoczyć sztyce do 26 mm?

Sztyca jest wciskana, czy wkręcana?

Jaki olej macie zalany? 7,5, 10 itp?

Jaką twardość sprężyn dobraliście?

Ma ktoś manualkę, albo umie określić typ lub model zawiasu na zdjęciu? Mam już dwie i żadna nie pasuje patrząc na uchwyt zacisku (są inne).
Mam identyczny zawias w Trampku. Dałem tylko dorobić sztycę. koszt 150 zł, zamontowałem oryginalne lożyska.

Do warsztatu, który ma robić MODa daj nowe łożyska - komplet półek "starych" i "nowych".
Jeżdże na oleju 7. Oryg sprężyny były za miękkie. Dorobiłem nowe trochę dłuższe sprężyny(śr. drutu większa o 0,5mm). teraz mam twardo , ale chcę skrócić je kolejny, 3 raz o 1 zwój.

Za calość, czyli koło(łożyska do wymiany)+ośka+zacisk+przewód hamulcowy stal.+pompa hamulca (cieknąca, do regeneracji)+błotnik+lagi+półki+przesyłka dałem 1200zł. Także warto poszukać na naszym Allegroszu. -najlepiej pod hasłem lc4 `99 640 620 lub husaberg.

pzdr
__________________
To co? Śmigamy ?


RD11A -> Black 690SM-> RD07
matti jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.05.2012, 22:13   #3
fxrider
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
fxrider jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Thorgal77 Zobacz post
Czy ktoś podejmował próby demontażu zbiorniczka na gaz lub wymiany na krótszy w amortyzatorach lc4?
Mam go zamontowanego w trampku ale muszę go skrócić o dobre 2 - 3 cm bo wahacz może go zniszczyć przy większym ugięciu.
Zbiorniczek gazu (właściwie to oleju i gazu) w tylnym amorku LC4 to jest jeden odlew z korpusem i występuje w jednym rozmiarze jeśli chodzi o długość (tzn. są 2 wersje z różnymi średnicami wewnętrznymi tłoka, nowsza i starsza).
Nie ma jak tego odciąć, bo w kolanku łączącym są kanały olejowe, których przepustowość jest bardzo istotna + zawór regulujący przepływ.

W wersjach dakarowych LC4 (i Rally Replica) były amorki ze zbiorniczkiem na przewodzie, ale wątpię, aby dało się taką używkę znaleźć.
__________________
lc4.pl - nowa strona pomarańczy
fxrider jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.