![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 301
Motocykl: LC4 ADV Puzle Edition ale nie wiele brakuje ;P
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 7 min 54 s
|
![]()
Panowie - jakie macie doświadczenia z tymi łyżkami. Mają jakąś większą tendencję do przycinania dętek? (tak statystycznie, w porównaniu z najprostszymi? )
Uzupełnienie: Pytanie tylko z pozoru durne (tak mi się wydaje). Wczoraj takowymi skatowałem dętkę przy wymianie tylnej opony. Dętka niby za duża ale przy ostatniej wymianie innymi łyżkami poszło bezboleśnie. Wiadomo złej baletnicy... Teraz szukam potwierdzenia że nie jest ze mną tak źle i to ONI zawinili ![]() Ostatnio edytowane przez rob : 20.05.2012 o 19:56 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Zmieniałem 2 razy dętkę w KTMie i nic nie przyciąłem, a robiłem na sucho i w trasie. Fakt jest taki, że oszlifowałem kiedyś krawędzie samej łyżki, bo wydawały się być ostre. Ja tam jestem zadowolony.
![]() Dzieju, można, wszystko można. ![]()
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
![]() |
![]()
Pewnie , podpowiedziałem tylko alternatywę dla lubiących majsterkować zamiast po gotowe iść
![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Garwolin
Posty: 1,735
Motocykl: RD07A
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 miesiące 2 tygodni 6 dni 1 godz 31 min 46 s
|
![]() Cytat:
Natychmiast zeszlifowałem- znacznie stępiłem- ich groty. Dodatkowo polecam wypiłowanie w poprzek rowka, który znacznie pomaga- utrzymuje łyżkę na rancie felgi. Poza tym piękny chrom szybko zszedł w miejscu pracy łyźki. I jeszcze jedno. Kupiłem dwa rozmiary, do nakrętki koła przód i tył ale obie są wyprofilowane do ściągania. Szukam kompletu z jedną do ściągania, drugą do zakładania, jak komplet, który był fabrycznie przy moim pierwszym pierdzipędzie. Ale to było panie w 1976. Teraz się nie znam. Ostatnio edytowane przez ATomek : 21.05.2012 o 10:43 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 227
Motocykl: LC4 Adv
Przebieg: 30000
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 17 godz 27 min 43 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() ATomek - Twoje w/w modyfikacje powinny zdecydowanie poprawić jakość tych narzędzi, bo to są dokładnie te same wady, które zauważyłem przy zmianie dętki. Jeśli ktoś chce stać się posiadaczem 2 łyżek w rozmiarze afrykańskim, to chętnie pozbędę się ich za 50% wartości - po pierwsze dlatego, że w moim KTMie takie rozmiary nie pasują, a po drugie nie potrafię ich obsługiwać.
__________________
Pozdrawiam Darek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Łyżki do opon - zamówienie zbiorcze | michoo | Wszystko dla Afryki | 309 | 28.04.2025 14:09 |
Łyżki do opon - zamówienie zbiorcze | zombi | Wszystko dla Afryki | 163 | 11.01.2011 10:33 |