![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Radom
Posty: 169
Motocykl: RD04, RD07, Tramp, EXC 450
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 1 godz 38 min 49 s
|
![]()
widzę że każdy ma jakieś przejścia z tymi pompami.. chcę jechać na weekend w Bieszczady ale sam nie wiem, nie ufam już jej:/ 3 razy mi padła .. jakaś porażka, styki są na swoim miejscu, wszystko ładnie polutowane, nie mam pomysłów. Co dziwniejsze jak podwieszam paliwo sprawdzając pompę działa i to bardzo dobrze..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
To, że działa na "kroplówce" sugeruje, że coś nie tak z dolotem (filtr, kranik, itp.) Też trzeba przepatrzyć. Cierpliwości i głowa do góry....Taki problem to nie problem. ![]() Bez pompy można jeździć- zasięg- w zależności od zużycia paliwa to 150-200 km. W Polsce nie ma takich miejsc żeby w promieniu 100 km nie było stacji paliw, więc się nie ma co przejmować. Gdybyś jechał na Syberię to był był problem, ale Bieszczady oblecisz bez pompy- tyle, że ze 3 razy dodatkowo będziesz tankował. Jeśli zboczysz trochę z drogi i zawitasz do Bielska to mogę tu popatrzyć na Twoją pompę- może coś poradzimy ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Dabrowa G.
Posty: 690
Motocykl: RD07a DRZ 400E
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 10 godz 22 min 26 s
|
![]() Cytat:
Jeśli jest tak jak piszesz to zacznij od wywalenia filtra paliwa.Kiedyś miałem taki przypadek:motocykl tracił moc i po jakimś czasie zgasł typowe objawy braku paliwa.Po sprawdzeniu dopływu do pompy na otwartym wężyku paliwo leciało więc myślałem że jest ok tylko pompa padła.Podłączyłem na krótko(grawitacyjnie) pomijając pompę,jednak po chwili przestawało płynąć co było trudne do stwierdzenia na drodze,lub płynęła tylko maleńka stróżka co powodowało pracę tylko jednego cylindra na bardzo niskich obrotach. Spróbuj podpiąć pompę bez filtra na próbę. powodzenia ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Radom
Posty: 169
Motocykl: RD04, RD07, Tramp, EXC 450
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 1 godz 38 min 49 s
|
![]() Cytat:
hmm filtr zakładałem nowy więc wątpię żeby to była wina filtra. Ale czemu nie? sprawdzę i to. Dzięki! Cytat:
I na to zwrócę uwagę! Dzięki! ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 25.04.2012 o 00:08 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa paliwowa FACET. | e200g_ | Uklad paliwowy i wydechowy | 98 | 06.06.2014 22:47 |
Pompa paliwowa - szukam fachowca w trojmiescie | sailor | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 05.06.2012 11:01 |
pompa paliwowa - odpowietrzanie? | Vooytas | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 21.11.2011 23:02 |