![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
![]()
Chworz, proszę rozwiń myśl, bo to co opisujesz już robiłem... Czyli aku ładowane prostownikiem, odłączone od niego stało kilka dni niezabudowane w moto, a później kilka dni zabudowane w moto... Odpalił od strzała... A na następny dzień już nie...
Teraz aku się ładuje... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2011
Miasto: Kraków
Posty: 71
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 21 godz 14 min 37 s
|
![]()
Wg mojej logiki jest tak. Skoro naładowany aku stał niepodłączony kilka dni i nie utracił swojej "mocy" oznaczać to może że nie ma w nim zwarcia. Natomiast skoro podłączony do moto ulega rozładowaniu, to musi być gdzieś ucieczka prądu w instalacji (zwarcie) lub jak napisał RAFWRO - padło ładowanie. Ponieważ zwarcie w instalacji możemy skreślić, bo jai napisałeś aku stało kilka dni zabudowane w moto, to może znaczyć, że czerpie ono siłę podczas jazdy tylko z aku.
A może odpal motorek, włącz wszystkie światełka i przy pracującym silniku odłącz aku - ciekawe czy zgaśnie. (nie jestem pewien czy to dobra rada) Ostatnio edytowane przez chworz : 20.04.2012 o 23:35 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana slizgacza na lancuch. Duzo roboty? | kuntakinte | Regularne czynności serwisowe | 34 | 13.06.2023 06:56 |
RD07 bierze dużo oleju. | Rack | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 31 | 14.09.2013 19:49 |