![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 430
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
![]() Online: 2 miesiące 14 godz 38 min 27 s
|
![]()
Ok, ale tego typu ( akurat ja taki posiadam, jest wiele innych na rynku podobnych) możesz na okres zimowy podłączyć pod aku i do rozpoczęcia sezonu zostawić.Unikniesz zasiarczenia akuma.
__________________
Kiedyś Tygrysek |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
![]()
Rafwro - nie ma żadnego miernika, wieć nie wiem...
Adamo - mam taki z opcją podtrzymania... Z waszych wypowiedzi wynika, że to raczej aku... Chyba zaryzykuję i w ciemno kupię nowy... No, co najwyżej zmierzę ten prąd ładowania wcześniej... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]() Cytat:
R Cytat:
![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 21.04.2012 o 07:32 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2011
Miasto: Kraków
Posty: 71
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 21 godz 14 min 37 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
![]()
Chworz, proszę rozwiń myśl, bo to co opisujesz już robiłem... Czyli aku ładowane prostownikiem, odłączone od niego stało kilka dni niezabudowane w moto, a później kilka dni zabudowane w moto... Odpalił od strzała... A na następny dzień już nie...
Teraz aku się ładuje... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2011
Miasto: Kraków
Posty: 71
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 21 godz 14 min 37 s
|
![]()
Wg mojej logiki jest tak. Skoro naładowany aku stał niepodłączony kilka dni i nie utracił swojej "mocy" oznaczać to może że nie ma w nim zwarcia. Natomiast skoro podłączony do moto ulega rozładowaniu, to musi być gdzieś ucieczka prądu w instalacji (zwarcie) lub jak napisał RAFWRO - padło ładowanie. Ponieważ zwarcie w instalacji możemy skreślić, bo jai napisałeś aku stało kilka dni zabudowane w moto, to może znaczyć, że czerpie ono siłę podczas jazdy tylko z aku.
A może odpal motorek, włącz wszystkie światełka i przy pracującym silniku odłącz aku - ciekawe czy zgaśnie. (nie jestem pewien czy to dobra rada) Ostatnio edytowane przez chworz : 20.04.2012 o 23:35 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana slizgacza na lancuch. Duzo roboty? | kuntakinte | Regularne czynności serwisowe | 34 | 13.06.2023 06:56 |
RD07 bierze dużo oleju. | Rack | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 31 | 14.09.2013 19:49 |