![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 304
Przebieg: ~
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 1 godz 37 min 39 s
|
![]()
To coś co w środku siedzi co pokazałeś to od kierunków. Warto przy okazji przeczyścić tam styki bo lubi przestawać działać, a w ruchu ulicznym słabo nie mieć kierunków. Operacja na 20 minut.
Na nieodbijające długie u mnie też wystarczyło WD40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
To tylko kwestia tempa poruszania się , jak szybko to i kierunkowskaz nie zdąży
![]() Ale jak u ciebie to trawa 20 minut to faktycznie kierunkowskaz potrzebny ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |