![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,207
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 12 min 58 s
|
![]()
Rozbiórka to moment. Tylko ta, chyba jedyna, ale za to strasznie ruchliwa część to sprężynka. Kiedyś rozebrałem ten włącznik na parkingu o podłożu kamienistym. No i następna sprężynka była od zapalniczki
![]() O dziwo - idealnie pasowała. A samo zacinanie = brud + stary, twardy smar. Wystarczy dobrze wyczyścić i z czuciem przesmarować. Tylko uwaga na sprężynkę ![]()
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 430
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
![]() Online: 2 miesiące 14 godz 45 min 13 s
|
![]()
Tylko uwaga na sprężynkę! Nie naprawiać na trawiastym podłożu
![]() ![]()
__________________
Kiedyś Tygrysek |
![]() |
![]() |