![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
wolny strzelec
![]() |
![]()
Powrot.
Udalo mi sie pomimo krzyku kobiety dotrzec do garazu. Zaczelismy ze szwagrem "krecic". Tak wygladala o 9-tej: ![]() a tak po 1000 litrach wody i dwoch godzinach: ![]() ![]() Po 4 godz-wnioski. Afri nie odpalila. Tloki sie ruszaja. Z tlumika niezle dawalo-nie dalo sie go zatkac-to chyba dobrze? Swiec nie odkrecilem-brak sprzetu-dopiero w domu uzmyslowilem sobie ze w zestawie AT cos tam bylo.Dlaczego nie jest to standartowy klucz 16 ![]() Jutro proba nr 2. Dajcie jakas rade. Czemu nie pali? Czy ssanie daje sie pociagnac tylko troszke-czy u mnie jest zablokowane? NIe jestem pewien czy dostaje paliwo. Gdyby nie ten deszcz i akku nie padlo :-( |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Ja zeszły sezon uruchamiałem na "półssaniu", a to tylko z tej przyczyny, że dźwignia ssania zapierała się o obudowę lewej manetki. Odsunąłem uchwyt lusterka i teraz Afryczka się naprawiła - sprawdź, może ten sam powód
__________________
podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
wolny strzelec
![]() |
![]()
PS-jak wyciagnac bak zebym nie musial za kazdym razem spuszczac benzyny
![]() Ten zawor z kranikiem nie przejdzie-jakbym popuscil na filtrze paliwa i probowal wyciagnac w gore:-( |
![]() |
![]() |