![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
To bardzo dobra opona, ale:
1. trwałość tyłu = 60% TKC-80 - a majtas tani nie jest; do tego troche mniej przewidywalna na mokrym - ale na tyle mała różnica, że może się zasugerowałem. 2. trakcja na piasku vs. mitas e09 - duża przewaga 9. To znaczy na plaży e10 kopie się momentalnie - Patiomkin i Motormaniak mieli niezłą polewke rok temu nad Pilicą, oni sobie jezdzili wkoło mojej matyldy wkopanej po oś. W tym roku np. bez najmniejszego problemu jezdzilem sobie po polance w Strzeniowce, na e09 właśnie. |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Łódź
Posty: 603
Motocykl: Ansfaltowy pedał
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 53 min 45 s
|
![]()
Ja śmigałem na najbardziej popularnym zestawie E09tył/TKC przód, z minusów to hałas tylnego kapcia. Na suchym bez zastrzeżeń obie pozamykane, na mokrym -wiadomo trzeba uważać, szczególnie na tył. Chyba nie ma bardziej uniwersalnego zestawu asfalt-off, ogólnie polecam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Z E07 nie wyszło więc będzie "coś" ala najbardziej popularny zestaw, mitasy przód E10 /tył E09. Tak se dziś w garażu siedziałem E-10 oglądałem i znalazłem że ona jest kierunkowa.Niby tak samo kolcki ułożone a ma zaznaczony kierunek obrotu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 17:30 |